könsbyte
Hej på er alla
Måste bara berätta att vi har fått könsbyte i kullen. Nr. 2 & nr. 4 har blivit hanar. Idag badade vi dem och gissa om min förvåning när jag kände en påse bak. Nr. 2 Mini Me behåller namnet medan nr. 4 ska heta Make up Man istället. Tur att jag bara skrivit reg. papperna och inte hunnit skcka dem. Skickar med ett foto på Master Merlin som nu är tingad oxch väger 1kg. Fortsatt trevlig söndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Verkar poppis att ha katter som byter kön här, hur var det det hette "Att göra en Kittentott" eller hur var det 

Det kan hände i de bästa familjer Karin :) Jag tror att förr eller senare så drabbar detta alla.
helläckert kort hehe
Helkul
Lena
Hälsningar LENA
Ja detta kan hända alla, både vana och ovana uppfödare
Jag kan trösta dig med att jag satt i väntrummet hos veterinären, skulle veterinärbesiktiga en vit hona. Som tur är upptäckte jag mitt misstag själv när jag kollade "henne" en gång extra i rumpan innan vi skulle gå in. Och vad tror ni jag såg, jo en liten skär sak 
/Lotta

Som du vet Karin så flyttade ju vår lilla kill/tjej i fredags och där gjorde vi oxå det misstaget.
Paret som skulle ha Dougie ville absolut ha en hane och de kom och tittade på honom den 2 mars. De längtade verkligen efter sin lille Dougie. Det blev bestämt att de skulle hämta honom den 13 april och den 12 april var vi på veterinärbesiktning med honom. När veterinären skulle kolla den nedre regionen hittade hon varken kulor eller kulpåse. Helt plötsligt var Dougie en Dixie.
Micke fick ringa det pinsamma samtalet till paret som skulle ha Dougie och berätta att han blivit en hon. De skrattade åt det och bestämde sig för att ta honom ändå.
Tänk på att Dougie/Dixie var nästan 13 veckor och dina är bara lite mer än 7 veckor.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
hahaha det kan hända alla.
Kram på er
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jahadu Karin så kan det gå när inte haspen är på.Så nu har du två läckra killar till då*ler* inte dumt det häller//Sylvia