Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 396 ggr
Leonis
2007-04-15 18:07
0

Portad

Förstått av det pm jag fått att jag inte är önskvärd här, tydligen är det inte tillåtet att försvara sig från påhopp utan man ska se glad ut bara,  får väl byta nick som andra och slinka in här sen då.

Kul så länge det varade i alla fall, ha så trevligt nu alla här.

Denna kommentar har tagits bort.
Leonis
2007-04-15 19:28
0

#1 Puss på dig

Bart
2007-04-15 19:35
0

Usch så tråkigt med sånt här.Jag anser att sånt kan man ta privat.Tex via PM.

simzonites
2007-04-15 21:03
0

#4 förstår inte riktigt vad du menar? ditt första inlägg på sajten var ju även det i en tråd av samma författare och då gick du in till dennas försvar. Fundersam

/Lotta

Annkis54
2007-04-15 21:06
0

samma sak här
jag läser o läser o förstår inte vad det står i inlägg #4

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

offsides
2007-04-15 21:07
0

Om ni nu tvunget ska bråka med varandra hela tiden kan ni inte då sköta det med PM, mail, telefon, telegram, fax eller något annat sätt så vi andra slipper läsa det här på forumen…Glad

/Johan

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

MimmieM
2007-04-15 21:56
0

Alla ska väl få ha en egen åsikt utan att behöva riskera att bli påhoppad?

Sådant man måste stå ut med efter att de tog bort censuren ;)

Carpe Diem

Tessan73
2007-04-15 21:57
0

Jaha kan man bli portad här.

Då måste det ju finnans en anledning,,,verkar ju tråkigt annars.

Kittentotts
2007-04-15 23:25
0

Nu svarar jag eftersom det är jag som utfärdat varningen, och detta med samtycke fr Medarbetare.I ett är det bråk och tråkigheter, och då oftast med en viss person inblandat. Vi vill inte ha tråkigheter på vårt forum. Att hela tiden öppna trådar som denna du nu gjort här är inte heller okej, detta får du ju ta med mig på PM, det är ingen annan som ska behöva läsa tråkigheter i ett.Och om det nu är så att en person håller på med dessa saker:

Skriva inlägg som röjer någons verkliga identitet * Göra personliga påhopp Många ämnen kan vara känsliga, hantera dem därför med respekt för din medlemskamrater. Göra personliga påhopp

Nu tar jag de saker som jag och andra anser, så måste vi utföra varning.Det är inte tillåtet, vi har inget annat val liksom heller.

Men sen så mailas vi av uppfödare som inte är med på forumet som reagerar på få sina namn nämnda. Vi är skyldiga att reagera.

IdaJ
2007-04-15 23:34
0

Du är inte portad från forumet. Men, som #10 skriver, det finns regler som måste följas. Bryter man flera gånger mot dessa regler så blir man portad. Det gäller ALLA på detta forum.

För att det ska vara trevligt här så hoppas vi i fortsättningen att privata gräl tas vi pm eller annat. Man får inte skriva inlägg som kan uppfattas som personliga påhopp och inte heller avslöja andras indentiteter.

simzonites
2007-04-15 23:53
0

#12 Ok, ja det var lite svårt att uppfatta ironin i det inlägget. Personligen tycker jag att om man är seriös så behöver man inte tala om det precis hela tiden, det vet folk ändå Fundersam

Och som sagt reglerna på forumet ska följas av alla! Det gäller som sagt att tänka både en och två gånger hur man formulerar sig. Ställ dig själv frågan; hur kommer detta inlägg att uppfattas/missuppfattas? osv

/Lotta

miapia
2007-04-15 23:55
0

LÄGG NER ALLA NU ÄR NI SNÄLLA

NU BÖRJA DET LIKNA  NÅGOT VI VARIT MED OM INNAN

LÅT OSS HA TREVLIGT ISTÄLLET

Inlägget är låst för nya kommentarer