Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 4761 ggr
Perserkatt2
0

Var köpa Feliway billigast?

Hej!

Jag undrar om någon har något tips på var man kan köpa Feliway refill billigast? (den till adaptern) Den billigaste som finns i min stad kostar 227kr… vilket jag tycker är ganska dyrt om jag ska vara ärlig.

Jag har tittat på ebay i Tyskland, men dessvärre verkar det inte vara någon (just nu iallafall) som skickar utanför Tyskland. Jag kan tänka mig att beställa några stycken på samma gång.

Vad köper ni era refiller?

Tacksam för tips till en fattig student! :)

Wand
0

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Paddiz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

http://www.vetuk.co.uk/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&zenid=35bbb8747mhkft8jdd8tkjdqf3&keyword=feliway

De säljer refiller både styckvis och i trepack. En trepack inkl. frakt skulle kosta 575,90 (enligt Forex men det brukar bli billigare när det ska betalas). Om du köper en trepack blir styckpriset ca 192:-. En hemsida fylld med billiga djursaker (om man jämför med Sverige). Jag har slutat köpa leksaker här i Sverige - på VetUk är de billiga och de har mycket roligt.

Har beställt från dom 5 gånger och varorna brukar komma inom en vecka. Skulle något vara slut - betalas pengarna tillbaka inom ett par dagar.

Kan verkligen rekommendera ett besök på denna sida.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Perserkatt2
0

Tack för tipsen! :D