Nu åker snart datorn ut...
…genom fönstret. Jag blir så himla trött när jag inte fattar vad som är fel med hemsidan jag håller på med. Någon som känner sig hågad att ta en titt?
Problemet är att jag inte får sidan att visas i rätt ram när jag klickar på drop-downmenyn. Jag blir tokig!!!!! 
Fast jag kom ju på nu att jag kan ju inte slänga ut datorn för då missar jag ju perser i.fokus 
/Lotta
Har du kodat rätt? tillägg,vet inte ens vilken sida du pratar om
så glöm vad jag sa.
#1 det är min nya sida för min uppfödning. den är inte uppladdad än.
Jag tänkte mest om någon kunde kika på scriptet…
/Lotta
Jag kan kolla om jag hittar felet om du lägger ut koden här eller pm eller nåt…

Men lotta, du ska ju bli min lärare! Kram på dig! Vet hur detta känns, men jag gör ju som jag tänker tyvärr! slängde allt jonn , tog bort programmet

Har du prövat namnge "framen" och tala om för länken att den ska öppnas i den "framen" genom att lägga in det namnet du gav den innan?
Nu har jag lagt upp en test version av min nya hemsida, men den är som sagt fortfarande under uppbyggnad.
Har fortfarande inte kunnat lösa mitt problem med länkningen i ramarna. Sen syns inte hela menyn, den hamnar liksom bakom huvudramen när man håller muspekaren över den…Jag är tacksam för alla tips och råd jag kan få
/Lotta

Svettigt, men om du litar på det jag bifogar så kan du testa att byta ut din dropdown.js mot den här. Det fanns ett par saker som inte stämde och troligen det som krånglade för dig. Se till att spara din innan vid sidan av så har du bara att vinna och inget att förlora.
Där det är ändrat är rad 534 och 535.
Lycka till.
#7 Ok då testar jag det! Tusen tack, jag talar om hur det hela avlöper 
/Lotta
#7 Åhhhhh vad jag är lycklig jag är nu! Det funkar med länkningen!!!!
Tusen tack för din hjälp.
Nu återstår dock ett par problem med menyn, att få den centrerad på sidan….samt att menyn döljs bakom huvudramen till viss del. 
/Lotta
så här glad är jag (för er som inte förstod det av mitt ovanstående inlägg)
Nu kan jag sova gott inatt!
/Lotta

Va bra för nu har jag fåt frontapage, och så satt jag en stund igår, sen släckte jag ner, livrädd för bli otålig igen