Blå eller svart exotic?
Hej!
Dags att riva av mitt första inlägg!
Jag och sambon är ganska nyblivna exoägare och njuter av varje sekund. Men vi går i tankarna att skaffa en kompis till vår lilla Zandor. Och vi har blivit mycket förtjusta i blåa och svarta exoter!
Så om ni hör eller ser någon som fått en blå eller svart bebis, säg gärna till! (Men kanske inte uppe i norraste Norrland då vi bor i Göteborg :) )
Tack!
Bifogar en bild på vår lilla bebis "på jakt".
Åhhh så fin han är lille Zandor
Hoppas ni hittar en kompis snart.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Supersöt :) Lycka till med kompisletandet !
/Fia
Tack Marita! Vi är så nöjda med din lilla bebis! Och han verkar trivas hur bra som helst :)
Tack Fia, från en annan Fia :)

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
*puffar*
En sån sötnos
såklart att han ska ha en kompis :)
Rosie
Jag föder upp svarta och blå exo. Jag väntar på att mina 2 tjejer ska börja löpa.
Hör av dig privat via mail och berätta gärna mera om er.
Jag bor utanför Norrtälje.
facebook.com (där finns en del bilder)
MVH Erna Dahlhjelm
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
*puff puff*
Ingen som har några helsvarta eller blåa gosbollar till salu?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en jättego exo kille på 14 veckor som är svarttabby. Men det var kanske en helt svart du önskade. /Laila
Hej Laila! Nja, vår "målsättning" är iaf att hitta en helsvart eller helblå misse. Med skön personlighet såklart! Men tyvärr inte svarttabby…just nu.
Fortfarande ingen här som har någon till salu?
Hej!
Har som sagt bara en blåtigree` och en svart exo pojk till salu..Men skön personlighet har de :-) Lycka till med ditt sökande
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej !
Jag har en svartsmoke exotic gosse som är född den 9 februari kanske det skulle kunna vara något? :-)