Godmorgon Fredag :)

Hej Carina
Lycka till hos tandläkaren, det finns ju roligare ställe att gå på. Fredag den !3:e tror jag är lite gammal skrock, det kan ju också vara en turdag. Här ser ut att bli ännu en underbar dag, solen är på gång. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Lycka till hos tandläkaren.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
#0 Varför kan man inte redigera sina inlägg efter en viss tid, går det att ändra? synd med dubbla trådar om typ samma sak

Gomorron gomorron hör fåglar sjunga glatt gomorron gomorron i kör….Känner nån igen den Det var ett morgon program med Sigge furst.
Hoppas alla får en underbar fredag den 13:e
#0Jag som inte ens vågar gå dit.Har sån tandläkar skräck så det är inte klokt

Ja jag är med rädd för tandläkaren, men med tandvärk kan jag lika väl gå än att ha voltaren o annat i kroppen dagligen
Hoppas jag blir av med värken så jag kan fira med en drink ikväll, nu har jag ätit med framtänder och druckit med sugrör i 1 vecka snart.
Godmorgon!Tandläkaren bra du gå dit,för om man inte går med jämna mellanrum så blev det ännu värre till slut och dyrt.Jag vet om nån fy fy.Lycka till.Lena
Hälsningar LENA

Tack ja jag kan nog behöva lycka Till här! Få stå på stan o skramla bösan sen kanske
Nä men det är inga roliga pengar slänga dit, kunde köpt en kattpelare istället, en lyxig säkert
Tror jag med.Lena
Hälsningar LENA

Gick det bra hos tandläkaren?Hoppas det,för det är ju inget direkt nöje att gå dit.Rädsla,panik,ont och så ska man behöva betala för det oxå!!!

Jag gick till en ny tandläkare, hon va verkligen helt underbar! Jag hade ingen tand som va fel på ena sidan, däremot en infektion i tandköttet imellan 2 tänder, av detta som gett mig värsta värken, ska tillbaka nästa vecka och laga tanden på andra sidan som är sönder pga en dum visdomstand som tryckt sönder den
Idag fick jag inte betala så mkt, trots hon tog kort mmm, och gjorde rent, och la en provisorisk fyllning på den trasiga 200:- hon tyckte det va synd om mig sa hon
Nästa vecka kommer det kosta 1000:- för laga den andra tanden, men jag överlever då hon va så go nu!

Så skönt att det gick så bra!
Och det blev ju inte dyrt heller.Själv måste jag sövas när de ska greja med tänderna,jag får sån panik och plockar ut allt de stoppar i munnen på mig,så de får inget gjort,om jag är vaken.

Fy va jobbigt för dig! Jag har med lite ont av detta, och det märkte denna tandläkare utan jag sa detta innan, hon sa vi behöver mer tid, så jag vill inte göra lalt denna gången då vi behöver gå försiktigt framåt. Underbart höra! Praatde med mig hela tiden.