Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 614 ggr
Kittentotts
0

Pehr Trollsveden-Djurkommunikatör

Läste att Pehr ska vara på  

www.healing.ifokus.se

Och besvara frågor. Pehr har jag träffat personligen då han har en katt från mig. Har läst hans bok som är helt underbar. Gå in och läs om Pehr och ställ frågor, vet ni är en del som har frågor så passa på!

Kittentotts
0

Fram till 30/4 kan man ställa frågor.

Leonis
0

Tror inte han kan hjälpa mig i det jag vill veta tyvärr Ledsen

Kittentotts
0

Puttar tråden så fler ser den. Gå gärn ain och se länken med Pehr, han är otroligt duktig och känd, ett tilfälle!

Kittentotts
0

putt ingen som tror på detta med djurkommunikation?Skrattande

Annkis54
0

jojomensan..min bästis jobbar oxå som Pehr
därför som det inte är "Nytt" för mig
är lite fascinerad av Pehr…inte träffat honom i hans yrke men sett honom på lite mässor

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Jag har haft ett fall jag anlitat hjälp med Djurkommunikatör, jag blev förvånad av det jag fick veta, men kunde också hjälpa min katt efter allt jag fick information om, katten mår toppnbra idag.

för er som aldrig haft hjälp el provat, kanske finns en fråga el något, passa på. Jag ska ju läsa alla svar han kommer med, tycker detta är så intressant.

Jag vet Annki din vän jobbar med detta, och jag har en med här i kungsbacka som gör detta, men då med hundar, hon har varit mina barns fritidsfrökenSkrattandeJag ska också åka på mässa då Pehr o lennart är på lite närmare avstånd fr mig.

diii
0

Hej! såg att du skrev detta i inlägget om Conchi.    Tittade på tråden, men hur kontaktar men honom? alla skriver men han har inte svarat ngn…Fundersam

Leonis
0

#7 Tydligen så att man ska skriva i den tråden sen vidarebefordrar en allt till honom. Han svarar tydligen alla efter 1/5.

Kittentotts
0

Diii du skriver som här under hans tråd som heter Pehr Trollsveden…. beskriv din tjej, svaret, om han svara, får nog många som han får välja mellan, så kommer detta på denna sajten efter datumet gått ut som är 30/4.

diii
0

Mhm….okaj…så iinte säkert han svarar…FundersamLedsen

Kittentotts
0

Vet man aldrig! Men annars kan man kontakta honom privatSkrattandeFast då kostar det lite! Men chansa nu o skriv lite, kan inte annat än hoppas eller hur?

Leonis
0

Nä, han får säkert många frågor så många får nog aldrig ett svar

diii
0

Näää…han tar nog dem intressantaste eller värsta och min kanske inte är så "värst"

Leonis
0

#13 vem vet , bara testa skriva det

Kittentotts
0

Tycker nog din är av sorten han skulle tycka om att forska i lite, så skriv nu