Fredag 13:de
Ja idag är det Fredag den 13:de så en del har ju sin otursdag idag men andra sin turdag, vilket är ditt?
Jag brukar ha Fredag 13:de som turdag.

Jag tror att det är gammal skrock, händer något negativt är det lätt att skylla på dagens datum. För mig är det som vilken dag som helst (hoppas även detta året, dagen har ju precis börjat)
Ha en skön och "lyckosam" dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Jag vet inte om vi ska räkna fredagen den 13:e som en otursdag eller turdag. Idag ska Dixie flytta till sitt nya hem och det är kanske tur för henne men otur för oss. Fredagen den 13:e oktober 2006 hade vi en kattunge som flyttade hemifrån. Vet inte varför det har blivit så att vi ska lämna kattungar på en "otursdag".
Hoppas ingen ska behöva ligga till sängs p.g.a. dagen. Ha en bra dag.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Jag tror jag hade min otursdag igår,så kanske jag slipper den idag.Igår åkte det ner två krukor,som gick sönder,inte pga katterna,utan bara pga mig själv."Suck"
#3 Ja så kan det ju bli ibland
här ligger ju katterna i fönstret och kikar ut så blommor har fått maka plats för katter istället, den som blev glad för det är ju Morsan och vänner som fått blommorna 
Hehe jag är hemma hela dagen, sjuk som bara den.. =(…
men min kille skulle ut och träffa några på Bravida , el företag, så jag skoja " lycka till på bravida" , hihihi
#5 Inge kul alls att vara sjuk, du får bädda ner dig så du blir frisk fort
Ja bara att jag kan inte sova nu, för ljust..min betty boop sovmask trillar ner hela tiden… försöker dricka mkt c vitamin…sen aa….slöa…hemskt då jag har så mkt att plugga…helt sjuuuuuuuuuuuuukt….går religion med didaktiskt inriktning (lärare) så att dem är inte så snälla…måste till tentan om 2 veckor kunna : mesopotamiens religion , iran, egyptisk,grekisk,romersk,hellenism , nordisk OCH gamla testamentet!
Då har du att göra hör jag, Lycka till
Haha jaa…mmmmm mysig kvällsläsning…förstår inte varför allt ska gå så fort…
Fick VG på min förra tenta om Asiens religioner måste säga det då jag kände jag skrev massa blah blah! men han gilla min blah blah och gav mig full pott ! * glad glad*