Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 470 ggr
Kittentotts
2007-04-12 18:27
0

brevbärare&katt

Har en dotter som jobbar hos Citymail. Idag hade hon tilldelats distrikt i staden vår, hyreshusen. När hon stoppade ner handen för stoppa i posten va det en katt som fångade handenSkrattandeklon satt fast i hennes finger. Jag frågade henne om hon stängde brevlådan snabbt, nä mamma då hade jag ju klämt kattenPenga mun

IdaJ
2007-04-12 18:41
0

Skrattande

simzonites
2007-04-12 18:42
0

Här är postutdelningen en speciell händelse på dagen, flera av katterna rusar till dörren när de hör brevbäraren i trappan. Johan och jag har upptäckt att vår brevbärare smäller lite extra med brevinkastet, han kikar nog på de nyfikna katter som sitter nedanför och ska se vad som ramlar in genom hålet i dörren.

/Lotta

Dockan
2007-04-12 18:55
0

Räcka ut tunganfestligt,här hemma är det andra problem med posten.Är inte jag hemma så har Majken lyckats bita sönder en del post,men jag har sagt till henne ta bara fönsterkuvert.Lena

Hälsningar LENAGlad

Marita-L
2007-04-12 18:56
0

hahahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Maggie
2007-04-12 18:58
0

När vi bodde i lägenhet, var posten det absoult värsta.. Persern sprang och gömde sig under sängen när det började smälla i brevinkasten. Ledsen

Paddiz
2007-04-12 19:31
0

Vår Bonny perforerar alla papper som hon får tag på och det är både räkningar och annat.

Vi hade en hund en gång som lyckades få tag på en elräkning från köksbordet. När vi kom hem låg den alldeles söndertuggad och det gick inte se varken summa eller ocr-nummer. Jag ringde till Kreab och bad om en ny och när den dök upp i brevlådan så låg det i kuvertet två likadana räkningar. På den ena stod det med stora bokstäver TILL HUNDEN. Nästa gång vi fick räkning från dom låg det två likadana - en till oss och en till hunden. Snacka om pinsamt.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
2007-04-12 20:01
0

#6 Denna gillade jagSkrattande Jag sa ju till min dotter att katten måste ju suttit och väntat på brevbäraren, så snabb den va som hon sa" borde vara en varnings skylt för katten sa jag t henneCool