Kamera strul...
nu strular min kamera jag har lagat den så många gånger å trott att hoppet var ute för länge sedan…den har varit på väg till sopan ett antal gånger…psss..genom rutan också..hemligt….
fungerade så bra herromdagen med massor av silvertejp.som fixerade både batterierna å linsen…hahahaha och nu kunde jag bara få ett enda foto på min silver hane sedan pang å bom helt paj i linsen…stöööön..ock inte kan jag ta något nytt så ni får ta solens regnbågsfärger i fotot på köpet..
Men här kommer han silver killen i dag är han 2.5 vecka å väger 402 gram. Alla ögonen är öppna å man ser 8 små blå titta på en när man kikar in i bolådan…hm underbart.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hahaha jag vet inte vad killarna skall heta har så svårt..den killen som stannar kvar får heta vad som men annars så ska det ju börja på E…pust å stön..
Extreme Handsome kanske…hahaha

Oavsett regnbågens alla färger och ditt kamerastrul, så är han jättesöt. Visst är det härligt när ögonen öppnas.
Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Så nu har jag bett min gubbe att låna företagets kamera så jag kan fota resten..
herregud vad fin han är o kortet var ju oxå superbra
Också fick jag justerat den för en bild till på Lill smoken som idag väger 410 gram..här kommer ett lite suddigt foto…hm..nu vill jag ha en ny kamera..
Åh denna suddiga bild på silver killen igen som försöker med darriga små ben smita från den hemska silvertejpade kameran..haha
Och världens suddigaste kort å sista på smoken å han protesterar väldigt. Man blir lite snurrig i ögonen när man tittar…hahaha

Tack så mycket…ja nu är kameran helt slut den pyrde sitt aldra sista ryk alldeles nyss..den ligger å kokar här bredvid mig nu…hahaha
Ja det blir inte lätt att välja någon av dessa killarna….vem ska få stanna…hm..hm..dom är alla så goa..så …

Ja dom utvecklar sig bara bättre å bättre så hur ska jag kunna välja…snyft..tar båda…hahaha..nej det går inte..snyft..
kanonfina…vilka huvuden de ser ut att ha
vad ska han heta då? Mr. Handsome?

Och som jag ser det, så är det väl inte självklart vilken heller?!…eller? De ser ju ut att vara så lika varandra!