Reggad som vad...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Undrar om någon varit med om att få en honkattunge som är svart med lite rött/brunt på ryggen, ljus och röd/brun i ansiktet samt grå/blå och cremefärgad på benen? Jag som inte haft så många kullar innan undrar om detta är vanligt eller blir det andra färger när hon blivit äldre för hon blir 3 v i dag. Pappan är rödtabby exo och mamman sköldpadda, maskad colourpoint med cremefärgade tassar och en liten bit på nosen. Förmodar att hon ska reggas som en svartsköldpadda eller? /Laila

Jo hon är spotted. /Laila

Har ingen bild än på henne. Försökta för några dagar sedan men ingen bild visar " rätt färg" Men det är som du säger att hon har en blå/grå ton på benen utom på två av tassarna som är cremefärgade men de kanske går över mot brunt senare. /Laila

Jättesöt… Min padda är lite ljusare i ansiktet men annars är de ganska lika. Ska bli kul och se om hon behåller cremefärgen på sina tassar för hennes mamma har det. /Laila
Min första kisse (huskatt) var sköldpadda med vitt men randig i vissa fält och prickig i andra fält, samt då brun (med svarta tigreringar) och creme med röda spots. Hon såg rätt cool ut och onekligen - då var det faktiskt färgen som avgjorde att det blev hon (den katten höll färgen upp i vuxen ålder), hennes kullsyster var ljusare i både de bruna fälten och det cremefärgade var ännu ljusare på den och även den katten höll färgen upp till vuxen ålder.