Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 1005 ggr
Annkis54
0

"kan" kattungar ha för stora ögon

nu tycker jag att Vildas ögon är på gränsen
kan de bli fööör stora

vad tycker ni

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Måste gå in å titta…åter kommer..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Nämen Annki vad fin hon är..nej nej dom är ju kanon fina sedan när hon blir större så blir det bra balans på allt.

Vem är den lyckliga ägaren till denna tjej??

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Inger Schnaus på pajazzos
hoppas att det blir balans som du säger
annars poppar de väl ut brrrr

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

HaHa du är väl rolig Annki! Hon är ju supersöt!

Marita-L
0

#3 hahaha du är så rolig hon ser så fin ut din goding där åh vad Inger måste vara stolt…

Crystal Pearl´s

Annkis54
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nä jag menade allvar…jag tycker att det ser lite läskigt ut
kanske syns bättre på detta kortet

jag tycker att det "hänger" lite vid undre ögonlocket
vet inte hur jag ska förklara

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Men lilla gumman jag vet inte vad jag ska säga dom är säkert jätte stora i verkligheten men du jag sänder dig ett PM.

Crystal Pearl´s

Leonis
0

#6 Ja, hon ser konstig ut faktiskt, precis som ögona ska falla ur skallen . Lite stora ögon för min smak faktiskt , men Aveln är ju på väg ditåt bara ögon i skallen och ingen näsa , tyvärr Ledsen

Annkis54
0

#8…fast näsa o näsborrar har hon oxå
du är nog för van vid dina chokladisarCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Hon har supefina ögon, skicka henne hit om de ångrar sig Ha Ha Ha, jag gillar henne! Lyssna inte på #8

Leonis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 jaja, nu ska vi inte vara såna det finns snygga choklader också  även chokladanlag.

Marita-L
0

#11 Åh har du varit på utställning vad kul hur gick det? Jag ska snart ställa ut också..oj nu blev det något helt annat på denna tråden..hm

Crystal Pearl´s

Leonis
0

#12 den du ser på bilden blev EX1 + Domarens bästa ungdjur Chokladmamma har han Skrattande

Kittentotts
0

#13 Va? Chokladmamma har han, är det en hon/han?

Leonis
0

#14 Han så klart jag skrev ju det Chokladmamma har Han

Kittentotts
0

Jasså! Okej! Vilken utställning va detta? Roligt det gick så bra!

Leonis
0

#16 Har för mig det är denna hane du var sugen på ett tag,Nu tog jag nog fel,det var Annki som var det  jag var inte själv på den utställningen som du förstår. Han är utstäld av uppfödaren.

Annkis54
0

#17…eeee va??
Marie-Helen har visserligen frågat om jag var intresserad av en av hennes chokladbärare…men visst var det väl en perser
o nån annan chokladbärare har jag inte funderat på

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Jag ska inga choklader ha heller, så glad för mina älsklingar, möjligtvis är risken jag faller i dvala igen då Yvonne får småttFörvånadDe kommer ju vilken dag som helst och så lagom att hämta en sötnos i juli då vi åker ner ändå och hälsar på henne om somrarna.

simzonites
0

#19 Électras bebbar beräknas komma om 2 dagar Flört Hoppas ni kommer en sväng till oss i Kalmar också i sommar.

/Lotta

simzonites
0

Annki: visst har hon lite stora ögon just nu, men inte ser de ut att poppa ur huvudet inte Förvånad Hon är kanske lite urväxt just nu? Jag tycker hon är gudomligt söt den här lilla tjejen. Va kul att hon ska till Inger.

/Lotta

/Lotta

Dockan
0

SkrattandeHon är ju hur söt som helst.Lena

Hälsningar LENAGlad

Bullan
0

Tycer hennes ögon ser jättefina utSkrattande För stora, skulle de väl bara vara om ögonhålorna i sin tur skulle vara för grunda, så att de blir sådana där "pop-eyes"Förvånad 

(Jag hoppas att aveln inte börjar dra för mkt åt det hållet…som det blivit på en del dvärghundsraser…där ögonen lätt hoppar ut ur hålorna.)

Men din Vilda ser jättefin ut…och inga tendenser till grunda ögonhålor hellerSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Annkis54
0

Gott
då lugnar jag ner mig
för som du säger #23..så tycker jag inte att de poppar ur

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Liljekatten
0

Jag tycker att hon är helt ljuvlig! Lyckliga Inger!

Cajza
0

Hej Annki

Jag tycker att Vilda är jättevacker och inte har hon för stora ögon. En riktig godisbit. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Nu kan Annki vara lugn sista timmarna innan sovadagsSkrattandeHon är sååå fin!

Och Lotta! Jag hade önskat hinna med Kalmar med, men detta få bero på om mina sötnosar får till bebisar el ej hur vi får ihop allt. Kanske får du en sockertopp jag vill se ut, vem vet!

Raktajinos
0

*ler* men det är ju precis så dom SKA se ut! Hon kommer ju "växa i" sina ögon sen när hon blir vuxen.

/Catharina

Annkis54
0

#28 tack

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se