Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 584 ggr
Liljekatten
0

NALLE 14 ÅR IDAG!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller vår "gamleman" Nalle 14 år. Vi har firat med lax och tonfisk och massor med kel. Nalle heter egentligen S*Cudas Exo Stands for Type och är en creme exotic. Jag hittade honom på en utställning i Kalmar och blev helförälskad. Han blev min första exotic. Han var sämst i kullen, men växte till sig så pass att han blev Nr 2 som årets vinstrikaste IDP-katt 1994, alla raser, och Årets Katt i Exotic Line, både IDP och Sverak, samma år. Han har hunnit med att bli Grand Champion och Internationell Premier innan han pensionerades 1997.

Han är väldigt pigg för sin ålder, men tyvärr var vi tvugna att operera bort hans ena öga nyligen pga en mycket elak ögoninfektion. Detta klarar han dock mycket bra och han går numera under namnet Nalle Piraten. Han är utan tvekan kung här hemma!

EddaM
0

Grattis Grattis =)) Jätte fin äldre katt=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

simzonites
0

Grattis på födelsedagen Nalle!

önskar Lotta & alla kissarna

/Lotta

Marita-L
0

Grattis Nalle på din 14 års dag…wwoahho

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

KyssLilla söta goa Nallepojken.GRATTIS på din födelsedag.Du är en sån go kille.Lena

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

vilken superfin katt o historia

Grattis Nalle

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Maggie
0

Grattis Nalle på 14-års dan!!

Kittentotts
0

Grattis Nalle!

thBirthdayanimatedfunny.gif

diii
0

åååh vilken söt kisse! grattis!!!! =D

KungBores
0

Grattis till Nalles 14-årsdag. Känns som igår när jag såg honom som liten bebis.

Liljekatten
0

Nalle tackar och bockar för alla fina gratulationer!

none

Bullan
0

Vilken fin karriär han varit med omSkrattande Grattis till 14 fina år…hoppas det blir många fina år till!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

furulyckans
1

GRATTIS NALLE

Tänk att det är 14 år sen våra nallar föddes