Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 571 ggr
Leonis
2007-04-10 08:13
0

Gomorron 10/4

Gomorron alla på forumet.

Idag är det  - 8 och solen är på G upp, ser ut att bli en fin dag även idag. Kattbad som gäller här idag  sen fixa i rabatter. Kratta gräsmatta kan man nog glömma då snön ligger kvar.

Paddiz
2007-04-10 09:01
0

I Klippan har vi +4 och regnet öser ner. Det gör inget att det regnar då jag inte kommer att lämna huset idag. Paddiz väntar bebbar och är på dag 63. Förutom att vänta på Paddiz ska jag bränna en skiva med bilder på Dougie. Han ska flytta till Kristianstad på fredag till ett par som bara längtar efter honom.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
2007-04-10 09:09
0

Godmorgon alla! åh va spännade med mer smått här på forumet!

Cajza
2007-04-10 09:19
0

Godmorgon, här är vädret  som i Klippan, men jag har inget val måste till jobbet. (dagis lockar inte när det regnar)

#0 Lycka till med kattbadet och rabatterna // Karin

#1. Hoppas allt är bra med Paddiz och att hon går tiden ut. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Bart
2007-04-10 09:21
0

Godmorgon!Här har vi påsklov denna vecka.Så det blir lugnt och skönt,ska försöka få omplanterat växterna på övervåningen,idag,och kamma katterna.

Paddiz
2007-04-10 09:29
0

#0 Eftersom du ändå har minusgrader kan du ju skicka ner solen till oss i Skåne. Du kan ju vara glad för att snön ligger kvar på gräsmattan för då har du ett jobb mindre att utföra =O)

#2 Det blir rapport så fort något händer.

#3 Det går väl att hoppa i vattenpölarna =O) Även vi hoppas att hon går tiden ut.

#4 Vi har oxå påsklov. Ja, kidsen i alla fall. Michelle ska roa sig med att åka till handkirurgen i Malmö med sitt finger. Stygnen ska plockas och hon får ett nytt förband. Då vi inte kan lämna huset så åker mormor och morfar med henne. Skönt man har föräldrar som ställer upp.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Leonis
2007-04-10 09:58
0

#5 Nja, man vill nog ha + grader nu så man kan fixa klart kattgården, svårt att få ner stolpar då det är fruset på backen och solen den vill vi ha kvar här Skrattande

Kittentotts
2007-04-10 10:18
0

#5 Hoppas det går bra med fingret och stygnen. Och vilka fina föräldrar du har som ställer upp! Mia träffar aldrig sina barnbarn mer än då vi har kalas, vi bor 3 mil mellan oss :(

ophelia
2007-04-10 10:24
0

God morgon på er.Här på Österlen regnar det.Vi har +7grade ute.Inne är det +18.Vi eldar med ved så det är lagom sovtemperatur på natten.Barnbarnen bor 18lååånga mil bort suck..

Kittentotts
2007-04-10 10:52
0

Här är det solsken nu :) Synd dina barnbarn bor så långt borta, jag längtar till egna så jag får bli en mormor el farmor, och jag lovar då ska jag vara detta om mammor o pappor vill ah mig :)

Leonis
2007-04-10 11:48
0

Kan meddela det blev ingen fin dag idag, just nu snöar det för fullt här så vintern håller sitt grepp och vägrar släppa taget, får väl ut och skotta sen ikväll då istället för att fixa i rabatterna Ledsen

Bullan
2007-04-10 12:14
0

Här i Rosvik/Piteå har vi nu sol och +5 grader. Mot solväggen har det kommit upp massor med krokustulpaner där bladen hunnit bli 7-8 cmSkrattande Men 2m från solväggen är det massor med snö ännu.

Men vi kanske får snö hära med idag…om snön från Leonis trakter kommer hitåt. Riktigt Aprilväder!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Summerwinds
2007-04-10 12:19
0

God förmiddag, I Karlskrona är det regn, molnigt och blåsigt.

Min Kitty är inne på dag 62..spännande Glad Magen har börjat röra sig och jag tror bebisarna kommer i morgon Skrattande Min syster har tittat till henne på fikarasten och jag ska hem på lunchen. Jag jobbar bara idag och har tagit ledigt resten av veckan. Min chef frågade om jag skulle resa bort? -Jag ska ha kattungar, svarade jag! Fundersam ungefär såhär såg han ut..

Kittentotts
2007-04-10 15:22
0

#12 Ha ha kan se minenSkrattande Ja detta är inte lätt förstå ibalnd för de som inte vet så mkt!

Annkis54
2007-04-10 16:13
0

God eftermiddag
när Lars åkte till jobbet imorse vid 06 så stod regnet som spö i backen…nu skiner solen som ev. i Karlstad
ska ta o fota lite ungar nu

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

LarsiForshaga
2007-04-10 17:22
0

Tjipp som vi säger i Karlstad.

Jo här lyser solen nu, men i morse var det mulet och trist.