Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 462 ggr
Marita-L
0

Åh vad jag är stolt..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så stolt
Jag fick precis ett mail från Maria som jag sålde min första kattunge till han har en lite längre nos ( den klassiska typen ) och är jätte go. Hon berättade att Brutus hade fått sitt först cert så nu hade han två kvar..Jiipii.
Så här såg han ut som liten.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser han ut på utställningen.

Crystal Pearl´s

LarsiForshaga
0

Så go!!! Grattis till detta. Glad

Marita-L
0

Så det bevisar ju att man faktiskt kan ha en liten nos å ändå få sina cert även om det kanske är svårt. Men detta är Brutus första utställning som vuxen. Han fick väldigt bra komentarer som liten och naturligtvis så skrev ju domaren lite för lång nos..haha

Crystal Pearl´s

ophelia
0

Så roligt Grattis!!

Kittentotts
0

Min Diva långnos är ChampionSkrattande

Marita-L
0

#5 Grattis..

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Grattis…jag tror att de med lite längre nos..kan bli champion o kanske till o med IC..
samma med låggradigt vit…
sen kan du ju ha nåt som är SUPERSNYGGT o då kanske de kan gå längre vad vet jag

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Jag ska faktiskt testa vidare med vår Champion tjej nu som är kastrat, hon tyckte om ställas ut sist, får lära mig åka med kastrater nu tror jag då vi bestämt oss för inte ha många kissar

Bullan
0

Brutus är ju hur läcker som helstKyss Grattis till certet!Skrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

simzonites
0

En stilig pojke, jag gillar de med lite näsa Skrattande Kul  när det går bra för dom på utställning också

/Lotta

EddaM
0

Grym katt, och där ser man ju att även de med lite mer nos kan ta för sig på en utställning=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts
0

Jo men katten på bilden är ju fin trots sin nos eller hur? Och likaså vad det ju med min Diva sötnos, de älskade hennes färger o typen av perser, men de önskade kortare nos.