Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 547 ggr
Kittentotts-deleted
0

Löp Löp Löp

Hör överallt katter som löper för fullt. här har jag haft 3 st som löpt de senaste dagarna. Tiger kastrerades i November så jag slipper oroa mig för mer kullar nu, känner det varit tillräckligt för ett tag.

Nu löper Mia, och Tiger är på henne ändå, man kan ju undra då han skriker som en vuxen karl om den där kastreringen lyckades

Men det hoppas jag för mitt liv det gjort. Efter springer min minste kille merlin som ska bli min nästa avelshane, han kommer fr Simzonite´s(Lotta) han rullar sig som honan o njuter av de 2 som hmmm kan det vara bra för små pojkar se

Uffe
0

Det är ju den tiden nu, hemma finns två gaphalsar

Dockan
0

Nu har du fått till carina,kul,nu ska vi åka på en tur till carina och handla till lördag Hej Hopp LenaP.S tur man inte har katter som löper hi hi

Hälsningar LENAGlad

Bart
0

Jag har 2 som löper för fullt.Bartan parar den ena igen(hon som inte blir med ungar)den andra "ser" han inte ens.Blir det inga ungar den här gången heller,ger jag upp med henne.(tror jag)

Kittentotts-deleted
0

Tråkigt för er när det inget blir, kan tänka mig längtan man har efter en kull. Jag ser ju helst semester ett tag efter haft kull ett sen febr 2006.Nu hoppas jag att kastrering hjälperSkrattandeFör här hjälper inte p-piller.

Bart
0

Ja det känns inget roligt  alls,men vi får se hur jag gör framöver.Antingen försöker para henne med en annan hane eller oxå kastrera.Den andra tjejen ska jag para med en annan hane har jag tänkt,lite längre fram,hon har ju haft en kull,så jag vet att hon kan  bli dräktig.

Kittentotts-deleted
0

Önskar dig all lycka med parningar på katterna, tycker synd om dig! Men nog en bra ide de om det är fel på hanen. Du kan ju börja med låna hane som du säger.

Bart
0

är det den här tråden du menar Carina?

Kittentotts
0

nej inte denna! Den heter som jag skrev SV:Löööp där är alla med o pratar åldrar mmm, jättbra tråd! Hittar den inte :(