Måste ju få berätta!
vi spelade Bingolotto igår, detta gör vi aldrig egentligen. Jag vann 1000:- i köksprylar
va kul, Grattis =)
Grattis, då blir det nya skålar o andra saker till katterna då 
Grattis, va kul! Roligt att höra att någon verkligen vinner ibland 
/Lotta

//Sylvia
Åhhh Grattis vilken tur jag har aldrig vunnit.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
grattis
jag skulel vilja ha en ny stavmixer carina hehe

Nya elektriska leksaker vill ni ha alltså, hehe. 

jajamensan hehe
det är ju aldrig fel med nya leksaker eller vad säjer du lars hehe
Hehe grattis! då kanske det inte gjorde så mycket att det inte blev någon DD vinst :))
#7 Du Lars jag hoppas du inte menar sådana el leksaker..hahaha

Grattis till vinsten Carina! Ger detta upphov tiil fortsatt Bingolotto spel? // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#9…nej exakt. Bara roligt ju! 
#11…tyckte jag fick till det där….ni får tolka det hur ni vill. 

så nu är det igång igen
Grattis Carina

Vadå Anki??? Dom har konstig fantasi här inne. Dom pratade ju faktiskt om i nr #6 om en stav mixer. 
Stav mixer..hahahah ja det låter ju bra….hahah

Hihi…va dumt det kan bli…..

#10 Min kusin som va hälsade på menar Dagens Dubbeln, jag tror den gett mer, så synd eller hur? men vi tar den snart med. Fast johnny vann ju 4000 för 2 veckor sen på dubbeln, gör han imellanåt.
#14 Menar du Trav vinster Annki, du ska veta johnny är periodare här i dra in vinster, man vet aldrig då de riktigt stora kommer, väntar på den så jag kan handla o ha roligt, 2 ggr har han fått köpa katt vid storvinster
Men jag är glad för min 1000:- vinst på Verner& Verner tro jag det heter, ska köpa en Perkulatorbryggare ingen stav Lars
Behövs inte jag har en som är levande
haha ja vilken fantasi dom har haha
stavmixer har man ju mixa saker med hmm eller finns det andra ändanmål?

#19 Man vet aldrig
Med lite fantasi så kan man formulera det på olika sätt
hihi

#18…kan rekomendera…vet inte om man får säga det..O-nordica perkulator. Fick en i februari. Hel nöjd. Gott kaffe…får kanske oväntat besök istället för mixern. 

Det är kanske den min väninna köpt där i butiken, därför jag vill ha just denna,får se, kankse blir någon annan go kaffe grej