Godmorgon Annandag Påsk!
Idag ska vi på kalas! Verkar som vi lyckats få ihop alla barnen att följa med inkl svärsonen
Vår blyga! Jag bad Anna få prata med honom igår och sa det va stränga svärmor som tyckte det va dags efter 2år följa med till släkten.Han lät mer glad att få bekräftelse
Han har nog inte trott på Anna innan
Så ska man göra sig fin o iväg till ett hem utan djur, fina folket! ja ni hade förstått om ni sett hemmet. Designat och soffor för 50.000:- mmmm.Blir ju inte långvarigt, skönt ha Kajsa att skylla på för åka hem sen! 

Hoppas att ni får trevligt på kalaset. Vilken tur att Kajsa finns så ni inte behöver stanna länge. Borta bra men hemma bäst, eller hur? // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Ojsan, gäller att ta fram klädrollern innan ni åker då. Här ska badas Exoter idag sen det vanliga man gör, skura golv och kattlådor. - 10 har vi och snö på backen fortfarande men solen är framme som tur är.

Morrn morrn…. +2 grader och lite snö på gräset. Ska bli 20+ under veckan så man bara längtar.
Hade så roligt på kalaset…..ta med lite dammtussar som presenter, hehehe. 
god morgon carina lilla
hoppas kalaset blir skoj i dag hehe
alltid trevlift träffas
bella hälsar till dig 

God morgon
Hoppas ni blir bjudna på något riktigt gott i alla fall så ni kommer hem mätta och belåtna.Ha det så trevligt//sylvia

Jag har köpt nya kläder, behövde lite nytt
Sparar dem i påse innan
Ja tur man har Kajsa så man kan åka fortare hem. Hemma bäst! God mat har de alltid! Men också matsalen full av släkt fr båda håll.
#6 HA HA
Måste du sparar kläderna i en påse…bäst att du går ut i bilen o byter om där…fast där är det väl hundhår
ha ha Carina du är för roligt
se i alla fall till att ni får äta massor med god mat..så att du håller dig några år…tills det är dags igen
det kommer att gå bra
Hahahaha vad rolig du är Carina..ja sedan smyger du försiktigt ut i en buske å byter om..hahaha men det är klart då kanske du kommer in med grenar i håret å det kan ju misstolkas lätt..hahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#8-..nu fick du till det oxå Marita hehe
Ja hahahahah du med..hahaha

Jag tog på mig kläderna på dasset nära dörren, jag sitter ju fram utan hundhåren
Jag har alltid mina kläder svarta under plast om jag ska ha dem på kalas
Hahahaha du är rolig Carina

Orkar inte ha brorsan som plockar tussarna på mig i ett annars. Så skönt slippa detta