Kajsa Påskis
Tvungen få visa, nämligen tävling på hundsajten i bästa påskbild
Så nu har vi mutat med ost för ta bilder!

åh Carina vilket gott påskägg..mums hon kan komma till mig..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
jag vill också ha ett sådant påskägg men gärna med en fransk bulldogsvalp i
Lotta
/Lotta

HaHa jasså du vil ha en dräggel päckel Lotta! Jo men visst är de söta, tycker jag med!
Visst är hon söt Marita! Mammas tjej detta.
#3 Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för hundras men jag gillar fransk bulldog skarpt. Johan vill dock ha en något större hund. Men jag älskar alla hundar, har önskat mig en egen hund ända sedan jag var liten….
/Lotta
Rejält påsk godis det där 
Men Lotta vart ska han hitta ett så stort påskägg?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#6 Ha, ha 
/Lotta

säg till honom att en liten hund är behändig ta med. Vi har haft stora både jag o johnny alltid, jag är uppvuxen med min pappas schäfrar som tränades i bruks, men när jag va 9år fick jag min blandis mini, han va mitt allt, hade han i cykelkorgen då vi cyklade t havet osv. Sen jag flyttade hemifrån har jag haft schäfrar, men längtade efter den där lilla goa att ha i famnen igen, jag njuter något otroligt av vår lilla tuffa Kajsa.
Asta är också en knähund, fast inte en liten som Kajsa utan en lite klumpigare på 43kg…

Jag såg Asta, vilket urgulligt namn! Vi letade också bland namn som Klara, rut mmm hihi hi
En sådan här är det som jag vill ha i mitt påskägg, visst är hon bedårande?
/Lotta
#12 så sööt! Fast jag skulle vilja ha en svart & vit av de där :)
#13 Hon är lite vit också vilket inte syntes på förra bilden
http://www.lufsenburg.se/bildgalleri/fransk-bulldogg-bilder/slides/franskbulldoggvalp-dagny.html
/Lotta
Lilla Majken! Så söt och snäll! Glad påsk på dej Lena!

Både Kajsa och Majken är några riktiga sötnosar.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Har hälsat på lilla Kajsa idag och hon är om möjligt ännu sötare i verkligheten än på kort! :))
Men bilden på Asta! Den måste ju bara vara oslagbar!! Hur underbar som helst … flåt kusin! :)
Glad påsk på er alla!