Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 333 ggr
Kittentotts
0

Långfredag Godmorgon!

Här sitter jag! Inga sovmorgnar nu inte, Kajsa ropar vaff voff varje morgon kl 5-6Skrattande Hoppas ni får en underbar dag! Idag ska jag bada Nicke Boy, ska bli så roligt få se honom igen.

Bart
0

Godmorgon från ett soligt Uppsala.Här ska vi mest ta det lugnt idag,inga kattbad i allafall.

Cajza
0

Godmorgon

Här i söder ser det mulet och grått ut, men vi ska vara inne och mysa. Kanske solen kommer senare ,vi hoppas.

Trevlig långfredag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
0

God morgon

Här skiner solen just nu hoppas det håller i sig.Vid middagstid kommer dotter med familj,ha en härlig långfredag…

Dockan
0

CoolVa kul för dig med kattbad på din lille kisse.Glöm inte bilder.Majken o jag varit ute på en skön morgonrunda i 1 timme.Letar fortfarande efter påsktuppen.Hej hOPP lena

Hälsningar LENAGlad

Papris
0

Godmorgon. NU har jag vaknat… Nicke lät mig sova till halv 9 idag o sen har vi myst i sängen när han blivit borstad!!! Snart kommer vi Carina!!!

Kittentotts
0

Va snällt han lät dig sova! Han visste säkert vad som väntarSkrattandeVi har ätit frukost och så. Nu sk ajag in i duschen så NIcke står ut med migGladSen blir det dusch efteråt igen så alla håren fr Nicke i ögon mm kommer bort.

IdaJ
0

Godmiddag!

Här är det soligt men blåsigt. Vi ska nog iväg en sväng till svärmors stuga. Ska bli härligt att få vara ute en sväng med hundarna där.

Annkis54
0

God eftermiddag..
här har det varit sol hela dagen
jag har varvat bakning med hammockgung

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Ja fy vilket grill väder.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Här grillas det för fullt! Och så har vi satt upp en studsmatta till jimmy som är överlycklig!

AnnicaK
0

Här har man precis kommit hem, åkte till jobbet 05,45 imorse, slutade 16 och sen vidare för att handla mat o div grejer tills imorgon, nu är man så ledig ända fram till måndag - Lyxliv Räcka ut tungan

Annkis54
0

#11.tog du vägen förbi Ritz
Cool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se