Långfredag Godmorgon!
Här sitter jag! Inga sovmorgnar nu inte, Kajsa ropar vaff voff varje morgon kl 5-6
Hoppas ni får en underbar dag! Idag ska jag bada Nicke Boy, ska bli så roligt få se honom igen.

Godmorgon från ett soligt Uppsala.Här ska vi mest ta det lugnt idag,inga kattbad i allafall.

Godmorgon
Här i söder ser det mulet och grått ut, men vi ska vara inne och mysa. Kanske solen kommer senare ,vi hoppas.
Trevlig långfredag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

God morgon
Här skiner solen just nu hoppas det håller i sig.Vid middagstid kommer dotter med familj,ha en härlig långfredag…

Godmorgon. NU har jag vaknat… Nicke lät mig sova till halv 9 idag o sen har vi myst i sängen när han blivit borstad!!! Snart kommer vi Carina!!!

Va snällt han lät dig sova! Han visste säkert vad som väntar
Vi har ätit frukost och så. Nu sk ajag in i duschen så NIcke står ut med mig
Sen blir det dusch efteråt igen så alla håren fr Nicke i ögon mm kommer bort.
Godmiddag!
Här är det soligt men blåsigt. Vi ska nog iväg en sväng till svärmors stuga. Ska bli härligt att få vara ute en sväng med hundarna där.
God eftermiddag..
här har det varit sol hela dagen
jag har varvat bakning med hammockgung

Ja fy vilket grill väder.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Här grillas det för fullt! Och så har vi satt upp en studsmatta till jimmy som är överlycklig!
Här har man precis kommit hem, åkte till jobbet 05,45 imorse, slutade 16 och sen vidare för att handla mat o div grejer tills imorgon, nu är man så ledig ända fram till måndag - Lyxliv 
#11.tog du vägen förbi Ritz