Hankatt, Blacktabby-vit bicolour, född 080601
Jag måste med stor sorg i hjärtat hitta en ny ägare till min katt, Trotskij, pga att jag har separerat från mitt ex och börjat jobba heltid. Det känns orättvist mot katten att lämna honom ensam långa stunder under vardagarna när han är van vid att nästan alltid ha någon hemma.
Trotskij är okastrerad, har stamtavla, varken klöser, skvätter eller bits. Han är en lugn och försiktig innekatt som är van vid att vara det enda djuret i hushållet.
Om du är intresserad av att veta mer är det bara att höra av sig!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Trist att du måste hitta ett nytt hem till honom.Har du hört med hans uppfödare?Sen skulle jag om jag vore i dina kläder se till att få honom kastrerad innan han säljs vidare.
Stolt ägare till tre La permer
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Väldigt fin katt! Varför inte skaffa en kompis till honom istället? Så slipper du ha dåligt samvete o du slipper göra dig av med dig kompis. 
Jag vill helst slippa kastrera honom eftersom han inte ställer till med några problem. Eftersom han har en fin stamtavla så känns det som att det istället skulle vara att föredra att avla på honom. Ett skaffa en kompis till honom skulle innebära att jag fick två raringar att få dåligt samvete över eftersom jag pendlar och därför är borta 13 timmar. Dessutom känns det mer som en egoistisk handling istället för att tänka på kattens bästa.
Men om det finns nån därute som är sällskapssjuk är det bara att höra av er!