Godmorgon!
idag ska jag fortsätta fixa min hemsida.Lite som måste planeras om och inte kommit in mm. Hoppas ni får en trevlig dag och inte försover er som min gubbe har förmåga till, jag tror han gör det för jag springer upp då och gör kaffe och smörgås mm
Måste samtidigt få visa bild på Jimmy som ligger med maskeradsminket sen igår kvar(ifall ni undrar varför han är svart
) Och alla våra djur som vill väcka honom på morgonen.

Idag är det en trött morgon, la blötmaten i vattenskålen för Nicke imorse! Där låg det o simma runt tills jag fatta vad jag hade gjort!
Godmorgon själva !
Här är det bara jag å katterna som har vaknat än för tjejerna har ju påsklov å då måste dom ju sova ut..=)
#1 Ja dom mornarna är inte så roliga..här har det hänt att katterna fick hundens å hunden fick katternas..haha sedan var det bara att börja om från början..jag undrade varför hundarna var så glupska precis som om jag inte hade gett dom mat på länge..hahaha..det var så gott..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Godmorgon på er!
Här blåser det och snöar
Riktigt aprilväder! Ska strax iväg och jobba.
#0 så sött! :)
Vilken kul bild! =D att katterna ska alltid försöka väcka en ..hihi
idag är det ääntligen sol i Sthlm , ska plugga massa idag och sen friskis på kvällen. Har ont sen i måndas vi träna medel jympan…auuuw!

Godmorgon alla. Inget vidare väder här heller. Molningt.
Börjar må lite bättre efter kattsorgen i alla fall alltid något. Och imorgon kommer min långdistans pojkvän hit, jippiiiiii
Lite jobbigt att ha en karl i Stockholm när man bor på västkusten men det är väl ett tecken på att kärlen är stark antar jag 
5 Och imorgon kommer min långdistans pojkvän hit, jippiiiiii
Jag höll på att fråga om du hade köpt en import
bara katter i huvet här
#6 hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#6 *LOL* det måste jag berätta för honom