Packade ner kattens stamtavla!!

Vart är det ni ska på utställning?
Uddevalla
ja just det…det hörde jag
en i vår reikigrupp skulle dit i helgen
:) ok ..det här är vår första utställning.. våran uppfödare tyckte vi skulle gå på en inofficiell utställning första gången eftersom det är mycket färre hundar på dom och lite lugnare … haha så fick jag bekräftelsen och på den stod det att dom fick sätta in en extra domare för att så många hade anmält. Ca 650 st BARA ! :)

Åh du ska träffa alla fina hundtanter nu med kusin
Har hört de ska tjafsa och vara värre än i kattvärlden.
Uddevalla! PHU! Dit orkar jag inte åka o titta efter en heldag i ishallen igår, jag har ont i hela kroppen idag.
Önskar er alla lycka! Går säkert bra!

En kompis till mig köpte en labbe i slutet av förra året och hon hade tänkt att ställa honom i Uddevalla men det hanns inte med. Men hon kommer säkert dit och tittar skulle jag tro. Hon skall ställa honom på labbeklubbens utställning i sommar istället.=) Lycka till=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Lycka till !
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Lycka till på hundutställningen 
/Lotta
Hur gick det?
:) Det gick jättebra! Hon var såååå duktig. Vi kom visserligen tvåa motsvarande EX2 gissar jag men det var inte det viktiga utan mer att vi genomförde det hela utan att hon bet domaren :D hehe…
Nu skall hon växa till sig ( domaren tyckte hon var lite för tonårsranglig) och sen blir det utställning igen! Det var jättekul!
Tack alla som önskat mig lycka till och hållt tummarna :)

#12 Men nästa gång är det väl ändå gubben som ska visa "sin" hund eller?
Tonårsranglig :) Det skulle tanten som klagade på att hon var tjock höra!!!

Va har någon klagat på hon va tjock
HaHa