Vilket kön på dessa?
Nu ska vi se, jag behöver verkligen er hjälp nu, och detta är pinsamt då jag alltid klarat detta innan,
Denna bild 1 visar? Bild 2 Bild 3

Ingen som vet?
Där ni ser de vita rutorna, där är hål o anal.
På mittenbilden ser man ju nästan bättre.
1Hane 2hane 3hona kanske syns dåligt,man brukar se direkt dom föds sen blir det svårt så fort dom torkat.
jo detta vet jag med, men inte denna gången tydligen
Vart är alla? rast eller?
hmm vad är det du har ritata carina hmm
Dom har väl siesta
alla andra
ja verkar så
Ne, men kanske kan de inte se
du då?
carina jag älskar dig haha d;Du är bara bäst haha
hmm vad är det du har ritata carina hmm
hehe håller med MiaPia
tänk att man alltid ska få sig ett gott skratt när man kommer in här
svårt att se på bilden
men den längst till höger måste ju vara en hona..med så "avlångt" hål
om Bild 2 är "lite dåligt" så verkar du det oxå vara ett avlångt hål eller så har katten 2 hål o ett rumphål
.och då är det väl en "det"…kunde inte låta bli
o ettan…om den pyttelilla mörka pricken vänster om översta rutan, är ett hål så måste det ju vara en hane
hanar= runda hål
honor= avlånga hål
fast det vet du ju redan
min gissning…hane, hona hona
jag har tagit kort på Cleos bebbar o lagt ut det nu
ska putta upp den tråden
verkar vara svåra att se bilderna, jag är pinsam just nu, jag vet nästan svaret själv men vill ha det bekräftat innan jag ändrar namn o stamtavlor
Du Annki hurra förresten, du har bilderna per mail
gilllar din konstnärliga talang carina hehe
du är bara för skön tycker jag detta kommer jag inte att glöma någon gång ..
du förgyller min dag hehe
jag får nog ändra allt! Kan nu säga att bild nr 1 föreställer Nicke Boy(alltså pojke)
Sen har vi 2 snyggingar som ska förställa Disney o Dandy. jaha nu kan alla skratta ut mig.
nej nej nej ingan skrattar fniss du är underbar haha

Hmm… blev lite intresserad när jag såg Nicke Boy men siter mest o små skrattar för jag hänger inte med… Carina, du vet väll vad det e för kön på dina änglar, eller?? 
#17 lovar de har bytt kön. Men din Nicke boy tycker tydligen livet som pojk va bra. Så han är fortfarande en pojke
haha älska dig kittetott haha mina tårar rinner ner på mina kinder nu tack för du räddat min dag haha älska dig

Det va skönt o höra, fast hade det blivit en "Nicke Girl" hade jag velat ha han/hon ändå 
han hon kanske är en transvistit haha
Va skönt höra Natalie, ja namnet Nicke Girl va med fint eller?
Frågan är vad jag ska ge för namn nu, Disney och Dandy, hmm milade just stambokföraren som va klar med stamtavlorna o sa, innerbladet är ju lätt ändra, men om måste så tar hon utsidan med
Inte kan en flicka Heta Dandy :) O Disney nja!
ja..den här tråden var en verklig HIT
jag fick mailet "kittentotts"..o där är ju bilderna större
men jag gissar fortfarande att 1=hane 2=hona 3= hona
Disney o Dandy…hade du trott att det var killar oxå??
framgår ju inte av namnen
Ne Carina jag kan inte se. JAg skulle nog vilja ha större bilder, ja så att man såg mer av baken på katterna

#22 NIcke Girl går, men enligt röstning här så verkar han ju faktiskt hålla sig till det manliga könet!!
(Tackar alla som röstade på att ettan var en pojke
)
men Disney och Dandy ser ju ut som killar tycker jag i verkligheten. De är ju mycket kraftigare?? Det här va spännande må jag säga. Är det nått slutligt besked än eller?
Annars så tycker jag att Disney passar alldeless utmärkt på en tjej. Dandy är mer killigt, ett förslag till Dandy är Daisy!!!
Jag gissar på nr. 1=hona, nr.2=hane?? och nr.3= hane. men det är inte lätt att se på bilderna, jag kanske fått fel på ögonen! *fniss. Tvåan är svår, det kan lika väl vara en hona, får vi se nya bilder?
är inte det en tjej så ska jag sluta med detta
Jo så är det! Och ikväll döptes Dandy om t Cayenne, och den andra han/hon heter Disney fortfarande, så skämmigt
hej på er jag ska tro lite jag med,,hane hona hona vi får se???
Carina, de är ju rätt stora nu…om du "klämmer" lite försiktigt runt det nedre "hålet" så borde du kunna få se en lite snoppeluring på killarna.
Lotta
/Lotta
Killarna
Men om det är tjejer då komemr de ingen snoppeluring
Och så är nog fallet. Nu är det ju så, misstänkte Dandy fär 1 mån sedan av en slump såg jag under tvätt något va konstigt, men så tog jag upp Disney, men han såg ju likadan ut, klart, jag tog ju båda för kilar o de va tjejer.
Hej Carina, kan hända vem som…jag vet en katt som sålts till Holland och gick igenom vet bes i sverige och i Holland och på sin första utställning blev hon Bästa 3-6 mån hane! :)
Tack Eva! Och du får nu jobb med skriva om stamtavlorna
Tack för de tröstande orden! Varit lite deppig efter gårdagen. Men Men nu så ska jag ännu en gång kollla allihop, och nu hoppas jag inte finna mer som bytt kön.

…sluta "deppa" Carina! Tänk girlpower ist *skratt*
Se till att lillhjärtat mitt får någe´ extra gott på alla hjärtans dag…
…å pussa på´na från oss!!!
Kram!
T
De får sin nötfärs o räkost varje dag som de bara älskar, igår va första dagen ute i det fria helt o hållet. nu sitter alla & tigger i köket på morgonen, jättemysigt!

…här brukar "guuuuben" i huset äta falukorv & räkost
. Han brukar dela med sig till både Pixan & Bettan som tydligen har samma märkliga smak
Så e´ hon en räkostfantast så kommer hon till gott sällskap
Vi andra föredrar brieost och oliver..
…ja oliverna leks det med (ja inte jag då) men brie´n den går åt!

Nu har vi varit 3st med kolla alla våra små idag, en som med har uppfödning då, Dandy va en tjej, Disney va en pojke, så behöver regga om 1. Jaha, phu! vi kollade hela kullen för säkerhetskull, så nu ska detta vara ok.
du får ta det…1 2 3
hänger inte med på namnen 
Det är jobbigt att bestämma kön på katter jag har nog fått rätt på mina vita luddisar nu
Jag har ju aldrig gjort fel innan
Men nu får vi hoppas de slutar byta kön.
Jag väntade med registrering tills nu, de är fem veckor gamla så nu kan man vara säker. Lite kul är det, de är efter två Australienimporter
mina är 10 veckor, så nog borde jag sett detta innan, något skämmigt

Mia pia ..Putt
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
putt putt
haha bästa jag någonsin läst detta haha
jag skall snart bekänna något för er här asgarv
Jag skrattar så jag får ont i magen…tårarna sprutar…hahahaha
Hahaha, ja denna tråd var ju rolig 

Hahahaha….ni är inte kloka alltså….
#49..vaddå
nu blir jag nyfiken
detta är klart den bästa tråj jag någonsin läst hahaha

Den här roliga tråden har jag ju totalt missat!
ja..Carina är inte så lite galen

Hallå sluta mobbas
Trodde ju den va glömd ju!
ALDRIG kommer denna tråd att glömmas

Kul man kan underhålla med något iallafall, men kan ju medge jag va i full panik! Hade ju tingat bort en avelshane som bytte kön sen, men hon / han vår underbara Cayenne mår mkt bra i Gävle
Ja..tina är ju fullkomligt förälskad i henne

ja du jag med! Trodde ju aldrig man skulle få en sådand snygging! Hon är otrolig
Kände mig lite ner så jag var tvungen att gå in här…hahahahaha
ja..denna tråden kan fungera som humörshöjande
Tack Carina

Hon är så söt!
kanonfin
hihi miapia har gjort kittetttotttt