Fettig/lockig haka!
Hejsan!
Jag har en snabb fråga, jag ska ställa ut imorgon och badade och fönade min persertjej igårkväll, nu börjar hennes haka och bakom öronen att locka/fetta till sig hur får jag bort detta imorgonbitti? Väldigt tacksam för hjälp!
MVH Johanna
Bada idag igen o avfetta ordentligt. Pudra på lite torrschampo.Gimpets är bäst.
Och borsta ur det imorgon innan du åker lr innan du ska fram till domaren.
LYCKA TILL!! 

Hej! Om jag inte vil bada idag igen , eller det är ett måste? Jag badade 2 ggr med avfett och 2 ggr med schampo igår så. Kan jag bara använda torrschampo idag?
MVH
Du kan ju testa med torrschampot idag o se hur resultatet blir. Om det inte blir bra så måste du bada idag igen.
Men om du har Gimpets så funkar det säkert för det är suveränt bra.
Och ta bort vattenskålen o ha bara ett litet 1 dl mått idag o inatt så minimerar du risken för lockig krage. Har du en tygkrage att ta på katten så är det kanon oxå. 
doppar de inte tygkragen i vattnet då?? så att det blir ännu blötare?
om du är rädd för att hon får för lite vatten om du ransonerar det nu…så kan du ju alltid spruta henne med vatten i munnen med en spruta..
näää det gör inte mina katter iallafall.
Men man får ju såklart hålla koll o byta "haklapp" om den blir blöt.

Lycka till imorgon.Bra tips i alla fall.
jag blockar hakan på mina katter,dels är det skönare för dom och ser finare ut.lycka till på utställningen.lena
Hälsningar LENA
Vad är blocka?
nämen hoppsan det blev ett litet stavfel,jag menar givetvis plocka,jag plockar bort lockigt och onödigt mycket hår på hakan med mina fingrar,och det är jag nog inte ensam med att göra,lena
Hälsningar LENA

Tack för alla tips, jag slutade som 2.a bland fertila :) Kramar!
Grattis, då gick allt bra då!
Monica
Grattis! Så kul att det gick bra för er!

Tack! :)