Vem vinner lets dance ikväll
Båda jag o #Kajsa undrar nu detta
jag lutar åt Trollkarlen..hopplös med namn
men hoppas på brottaren

Tror oxå på Tobbe!
Jag håller på Martin, brottaren, mums säger jag bara
hoppas min kära sambo inte läser här nu, hi, hi 
/Lotta

Tobbe kan jag tänka mig eftersom han är lite smidigare. Men Martin har varit duktig för att vara en grov brottare….
simzonites….man får se….men inte röra. 
Eller som jag säger när jag jobbar som krogvakt:
Jag läser menyn ute…och äter hemma. 
Håller på Martin men Tobbe spexar sig säkert till att vinna

Håller på Martin men det blir väl Tobbe *suck*
Jag håller på Martin fast jag håller på tobbe oxå… Så det kvittar väl vem som vinner :) Helst hade jag sett att Erika vann men det går ju tydligen inte…

#6 Ja visst skulle det ha varit Erika som skulle ha vunnit!
De som telefonröstar är inte kloka *morr*
#2…min Lars är inte heller i krokarna så jag säger som dig
MUMS
Så ikväll blir det mycket tittande på menyerna Lars_Kd
se till att Jennie sitter bredvid dig
tjejerna som dansar går ju inte heller av för hackor

Mellan 20-21 blir det Så ska det låta….älskar både dans, sång o musik. Men men….måste ju välja något. 
spela in
det gör vi..fast vi tittar ju på lets dance o spelar in så ska det låta
förra fredagen med Fredde i programmet
han fick mig att skratta lika mycket som när Lasse Brandeby dansade.
samma underhållningsvärde wow
Ja det är ju svårt dom är ju lika goa och duktiga bägge,men jag tror att Tobbe vinner,ska bli kul att föjla.Lena
Hälsningar LENA

Nja…orka spela in. Blir inte att jag tittar på det ändå.

#9 Stefan Gunnarsson är en gammal barndom/tonårskompis till mig *LOL*
Han har lagt på sig lite han åxå
Men jag kan ju glädja mig åt att han har mer rynkor än jag *LOL* Annars är han sig lik. Har alltid sett likadan ut *LOL*
Vi har inte setts på 4 år nu då vi tog en öl och snackade lite skit när han spelade i Göteborg. Jag bodde där då.

En offtopic sak…….kan någon beskriva hur skruttsingen ni får in gif-bilder??? Ladda upp en bild kan jag göra….och jag kan göra så att det blir en bild direkt…i andra forum. Men här får jag ingen ordning på det. Någon som har en beskrivning…typ tanten som käkar chips. 
har jag oxå frågat några gånger…men det verkar vara en hemlis
kom igen nu brudar…dela med er av er kunskap

Jag vill åxå veta! har testat databas [] taggar & html taggar utan framgång vad är hemligheten?

Näääää jag fixar det inte :(
du glömde

Näpp, funkade inte bettan, inte med jpg i alla fall men det borde det göra
Så lite så Anna
Sitter och gör hemsidor med att bara skriva html taggar
konstigt, så ska man ju göra, kanske inte alla som kan då 

Knepigt det ska ju funka, gör ju så på andra ställen
testing testing
Du ska kopiera bilden och sen klistra in här, så enkelt var det

Om det är så att det är bara admins som får lägga bilder i inlägg med taggar så förstår jag inte riktigt syftet?!
Det är ju sannerligen inte så att den funktionen kan överbelasta servern. Snarare tvärt om. Sen kan det ju göra inlägge så mycket tjusigare ;-)
Jag råkar ju vara en galen torrent pirat (berätta inte för nån *LOL*) och umgås mycket på torrentforum inom "min musik genre internationellt.
Det skulle bli ramaskri om folk inte fick/kunde länka bilder och ha sina bilder i signaturer och liknande 
Och för iFokus server skulle det ju vara mycket bättre om jag länkade in mina bilder i mitt inlägg än att jag laddade upp dem?!
Visst, det kanske inte passar alla och det kanske vore bäst att ha regler om format och så vidare. Men gör regler för det då. Avancerade användare kan säkert göra klickbara bilder om de känner för det. Eller är jag för High Tech nu? Jag tycker ju ni har High Tech vattenskålar *LOL*

#23 Jag använder Firefox då funkar inte det

Använder också Firefox….ska testa med IE.

Nu är det dags för Lets Dans Hejjjja Martin

#28 Visst är jag det 

#24 Om det är så att det är bara admins som får lägga bilder i inlägg med taggar så förstår jag inte riktigt syftet?!
Så är det inte….utan det funkar bara i internet explorer. Ska kolla igenom Firefox om det går att fixa till så att vi kan klistra in gif bilder med det också. Återkommer om det.

Testar med IE
Yes! Dom vann! Visst var Martin och Cicci skitduktiga ikväll, ja Tobbe och Annika också men Martin och Cicci var riktigt, riktigt bra tycker jag 
/Lotta

Detta suger en aning 
Jag är allergisk mot Bills produkter. Men detta betyder att jag måster surfa med Bill för att klistra in bilder på detta forum! Jag är med på mängder an forum som inte har med katter att göra. Där skriver vi våra taggar själv.
vad bra att ni får det att funka
jag uttryckte mig lite otydligt förut
det som jag har problem med
är att jag inte hittar alla fräcka bilder som ni hittar
var har ni dem??????????????????

Fattar inte riktigt vad ni pratar om med klistra in bilder mm, men det är bara för alla på forumet klistra in fr någon sida på nätet som har roliga smiles el andra saker. Ni höger klickar kOPIERa, sen klistra in här. Ha uppe bägge sidorna samtidigt för ha sidan med alla bilder framme då ni pratar här

Alla kan göra detta, det behövs inga koder mm för kopiera och klistra in!
#35 Precis vad jag sa i tidigare inlägg, bara att kopiera in här