Vem vinner lets dance ikväll
Båda jag o #Kajsa undrar nu detta
jag lutar åt Trollkarlen..hopplös med namn
men hoppas på brottaren

Tror oxå på Tobbe!
Jag håller på Martin, brottaren, mums säger jag bara
hoppas min kära sambo inte läser här nu, hi, hi 
/Lotta

Tobbe kan jag tänka mig eftersom han är lite smidigare. Men Martin har varit duktig för att vara en grov brottare….
simzonites….man får se….men inte röra. 
Eller som jag säger när jag jobbar som krogvakt:
Jag läser menyn ute…och äter hemma. 
Håller på Martin men Tobbe spexar sig säkert till att vinna

Håller på Martin men det blir väl Tobbe *suck*
Jag håller på Martin fast jag håller på tobbe oxå… Så det kvittar väl vem som vinner :) Helst hade jag sett att Erika vann men det går ju tydligen inte…

#6 Ja visst skulle det ha varit Erika som skulle ha vunnit!
De som telefonröstar är inte kloka *morr*
#2…min Lars är inte heller i krokarna så jag säger som dig
MUMS
Så ikväll blir det mycket tittande på menyerna Lars_Kd
se till att Jennie sitter bredvid dig
tjejerna som dansar går ju inte heller av för hackor

Mellan 20-21 blir det Så ska det låta….älskar både dans, sång o musik. Men men….måste ju välja något. 
spela in
det gör vi..fast vi tittar ju på lets dance o spelar in så ska det låta
förra fredagen med Fredde i programmet
han fick mig att skratta lika mycket som när Lasse Brandeby dansade.
samma underhållningsvärde wow
Ja det är ju svårt dom är ju lika goa och duktiga bägge,men jag tror att Tobbe vinner,ska bli kul att föjla.Lena
Hälsningar LENA

Nja…orka spela in. Blir inte att jag tittar på det ändå.

#9 Stefan Gunnarsson är en gammal barndom/tonårskompis till mig *LOL*
Han har lagt på sig lite han åxå
Men jag kan ju glädja mig åt att han har mer rynkor än jag *LOL* Annars är han sig lik. Har alltid sett likadan ut *LOL*
Vi har inte setts på 4 år nu då vi tog en öl och snackade lite skit när han spelade i Göteborg. Jag bodde där då.