Min K-kull
Här kommer de 5 igen nu 2veckor och tre dagar gamla,typmässigt är de alla väldigt olika och det tycker jag bara är roligt.
Jag tror nu att alla blå blir smoke.
Hmmm!
Mamman är S*Heliotropes BeMy Girl och pappan S*Amors Troll Big Bang.
Denna parning hade inte blivit av om min blåa Shaded Silver hane Wicco hade fixat parningar,det har varit många många löp och försök från hans sida och jag ville ha henne parad pga.åldern…Det roliga i detta var att Wicco fixade sin debutparning två veckor senare med en annan hona
Det blir ju som bekant aldrig som man har tänkt sig i denna verksamhet.
Först ut en stadig och framåt tjej på 278g.
Kleopatra
Sickna små godingar!
Superdupersöta allihopa!! Men king kong o kings of king är ju underbara!!
Jag gissar Eva.. Kattunge nr 1 Kleopatra blåtabby, nr 2 Kings of King Blåtabby eller blå och nr 3 King Oliver blåsmoke & nr 4 King Kurly blåtabby
Sedan en super söt bruntabby 
Super söta allihop
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#6,7,8 Tack!
De är goa hela bunten men vissa sticker ju ut på sitt sätt..hihi!
Jaha! Marita..haha!
du ska då krångla till det för mej..
det är bara bra så jag inte "reggar" de för fort…
Enda säkra är att deras grundmönster/spökmönster är Tigre/Spotted.
Jag har en fundering,jag vet ju att solider kan ha spökmarmeringar…men…brukar de även kunna vara ljusare på hakan och öron och magen med fläckar?
Grattis till dina jättesöta bebisar
min favvo här blev King Kong
Rosie
#9 Ibland kan det vara färgskiftningar.. men tänker du på King Of King ?
Han ser ut att vara en söt liten blåtigre men en perser kan ha dåliga markeringar på rygg osv… alla blir inte hundra direkt utan blir bättre och bättre med tiden.
Jag får be om ursäkt jag säger alltid tabby fast dom är tigre hihihi fel fel av mig..
Jättefin kull, särskilt King Of King, förstås!
Om man ser på bilden i inlägg #12, så ser det ut som blåagouti, dvs blåtigre (tigré som du själv säger), pga den ljusa hakan. Alla bilder ser ut som agouti, ljus haka och glasögon. Mamman är ju shaded silver, så det är inte så konstigt. Du vet ju att silver är dominant över solitt.
Någon kan även vara smoke, så det är nog bra att vänta ett tag med att färgbestämma. Just silver är det allra svåraste att färgbestämma av alla färger.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
#12 gud vilken gullig bild!! 
Så bedårande söta :)
// Xioa & Bella
Nu kan jag inte hålla mig längre,jag har blivit stört förälskad i
Kings of King.Vad har du tänkt dig med honom?Tänk så fint han skulle
få det hos mig,nu när jag bara har en katt.
så fina de är Eva
särskilt "de två":)
King of Kings får vi säkert se i panelerna framöver
Grattis till en fin kull.
Men är det bara jag som fullständigt föll i farstun för den första kissemurren? Herrejösses! Vilken fantastisk TUR att det är fel i tid och fel färg annars skulle jag måsta börja fundera om jag inte kunde flirta med maken om vi inte skulle ha en kisse till… ;)

Vilka små godingar/Laila

men man lär så länge man lever,jag kommer väl ihåg när man var "grön" på chinchilla och shaded,då var det klurigt idag är det lätt