Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 505 ggr
Kittentotts
0

Kattungeförfrågningar

Jag får hela tiden förfrågan på kattungar pga jag haft ute annons själv, om ni vill så vidarebefodrar jag era små.Men sätt gärna era små här med bild. mailadress och uppgifter på katten/katterna så de kan kontakta er sen via mail! Gärna ort ni bor på med.

Marita-L
0

Ja du har ju mina…Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

detta är vad jag har kvar just nu

Perser hane

Exotic hane

perser ??? hane

Perser hona…endast sällskap

perser hona
men ingen av de är leveransklar ännu
finns i Trollhättan

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Bra Bra bilder är bra då jag kan ta med dem vid förfrågningar också.

Cajza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Carina, tack för denna fina service. Vi har en kull på fyra exoter, en hane och tre honor. Lev. klara v. 22. Vi bor i Trelleborg

Trevlig onsdags kväll // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

risken är ju man faller dit själv av alla goa bilder nuFot i munnnen

LarsiForshaga
0

#5….mmmm, skoja.
Vi skulle bara ha 1 perser, Tingeling. Javisst sjutton…..var in och kollade Ankis jäkla sida…så fastnade man igen, då blev det Tiny. Sen så blev jag så galen i hennes fina hane, jaha…då satt man med Sky också, hehehe. Men jag ångrar inget, men jag vågar knappt gå in på era hemsidor. Flört Räcka ut tungan

miapia
0

jag  skall be gubben ta kort på mina älsklingar med i dag

men du vet ju allas våran acke är till salu *ler*

dom som missat han har verkligen missat något*s*

min lilla acke hehe

Kittentotts
0

Jag har allt gett tips på Acke, Annkis, Flisan´s, & lite jag hört runt på forumet till 2 st idag redan. Men så kände jag, måste höra så jag får med er alla!

miapia
0

det är ju det jag säjer du är bara för underbar

Flisans
0

Tackar tackarSkrattande

Va här tidigare idag o tänkte skriva men har inga nya kort på dom små o en kamera som e skit Ledsen så ingen lust alls o ta nya. Ska ta lite kort om ett par dagar igen då dom e nybadade. Du vet säkert att jah har 3 töser som snart vill flytta blåcreme, svartsköldpadd och svart samt en svart på 7 månader ifall rätt hem dyker upp. Har sagt så flera gånger men hon e fortfarande kvarFundersam

miapia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer godingen  min hamster

Papris
0

För att vara ute i god tid!!!

I höst kommer jag söka efter svartsilvertabby. Helst Exo men perser går med…

Vill att mIn Nicke boy från Kittentotts ska få sällskap och jag ännu en bebis att skäma bort!!!

Kittentotts
0

Ska tänka på dig Natalie! Å jag som kommer få silverbebisar, men inga tabbysar.

Bullan
0

Jag får nu i mitten av april…mamman perser-silvertabby pappan perser-bruntabby…så deras bäbbar blir ju klara till slutet av juli!Glad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

#14 Och vem är du bakom kulisserna så man vet vad man ska se dem då?

Marita-L
0

det vet jag det vet jag…lycklig

Crystal Pearl´s

Papris
0

#13 man vet aldrig carina jag kanske ändrar mig när jag får se dina goingar.

#14 Det är alldeless för tidigt så sluta fresta mig!!!!! Flört

Kittentotts
0

#16 okej Marita! Då anar jag vem medSkrattandeMen men bara om någon vil tala om man väntar kul så kan det ju vara bra veta vem som har kullen med liksom. Varför är man hemlig?

Marita-L
0

Om du går in på Bullans sida så kan du se…ingen hemlis..Luv

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Hehe…inget hemligt alls! Jag gick med i ett annat Ifokus-forum…och hittade det hära senare, så därför ett annat nick!

Min lilla uppfödning är S*Nordic Silver´s perser. föder upp silvertabbysar i första hand:)

www.nordicsilver.net

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

hurra för silver  grattis

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Fick telefon från marita med! Sen såg jag du hade en blogg o dagbok mmm, men man brukar gå in o se personliga sidanSkrattandeMen nu har jag tittat, skulle vilja ha något med silvertabby el liknande i framtiden, har idag min Svartsmoke hane, Och en Blåsmoke tjej, och en Svartsköldpadda i aveln, och nästa får bli en dröm Skrattande får se när den kommer in, för mer katter i avel vill vi inte ha.

Bullan
0

#22 Jag får nog skylla mig själv litet…har tänkt ett bra tag ändra på just den personliga sidan, så att ni hära lätt kan se vem jag igentligen är ;)

Så nu har jag satt in en länk där med till min riktiga hemsida:) + satt in några foton på mina katter…men mera kommer.Cool

Kittentotts
0

Ordnar sig nogSkrattandeKunde ju med tittat nogrannare, men står med hår i ögon mm, badar 3 katter idagGlad

Marita-L
0

Gruppkram

Crystal Pearl´s