Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 383 ggr
Harlibries
0

Go´morron Torsdag...

Go´morron på Er!

Idag ser det ut att åter igen bli en underbar vårdag…
..har lovat att hämta barnen tidigt ida´, för det har köpt fröer som de ska så. Ibland så blir det faktiskt fina plantor…men det har hänt att vissa tomma små krukor har växt till sig över nattenFlört…brukar säga att jag köpte turbokraft å vattna´ me´ *ler*Glad

Vi får se hur det blir denna vår!Skrattande

Kram!

Tina

Kittentotts
0

Godmorgon! Väntade på någon skulle få skriva detta idagSkrattandeHar skrivit detta veckan lång nu, kunde inte med igen! Hoppas ni får en underbar dag med plantering, detta ska vi med ta i nästa vecka då påsklovet är här och konståkningen är avslutad för säsongenGladSka gör en rabatt med lite smått till Jimmy i år, han är nämligen galen i blommor, så det är många besök på plantagen numera, nu är han så ledsen att hans påsklilje blommor vissnat i hans fönster, så bara köpa nySkrattandeHans mamma har inget intresse för blomkrukor o växter, så han får lära sin mamma nu

IdaJ
0

Här är det också vacker väder men i övrigt en tung dag :( Ska åka till veterinären idag och ta bort Misse Gråter Känns jättetungt och jag hinner ändra mig flera gånger om…

Kittentotts
0

#2 Tung dag! ja man vil vända om innan allt är slut, tänker på dig!

Harlibries
0

#2 det e bland det svåraste man kan göra, förstår hur du känner dig!

Tänker på Er….
Kram!

T

IdaJ
0

Tack. Det hade varit enklare om han hade varit fysiskt sjuk. Han har ju mentala problem, jättedåligt temperament och "exploderar" Sen har han massor av andra problem och "fel" också så han är inte omplaceringsbar heller. Men det är ju ändå min lilla baby och det är så tråkigt att det inte går längre…

Kittentotts
0

Ida försök tänka på han kommer få ro i sin kropp genom somna. Så han mår nu är inget liv för honom heller ju.

Marita-L
0

Ida jag var i din situvation för inte så länge sedan med och det var så tungt..inget fysiskt fel..bara psykiskt precis så som du beskriver det..en hona som hette Mysan.

Man måste tänka på att man gör det bästa och dom mår inte bra av att ha det så här.
Många styrkande kramar till dig / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s