Perser iFokus

Perser

Etikett: ot-allmänt-prat
Läst 548 ggr
Kittentotts
0

Maskerad konståkningsuppvisning pågång

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har suttit i några dagar nu, äntligen klar! med pojkens uppvisningskläder som ska andvändas på fredag, sååå glad det är äntligen över, men måste bara få visa min pajas, detta är min 9 åriga pojke som har autism, han är världens goaste! Tydligen va musdräkten som ska förställa askungens möss bäst. Trumpojken va inte lika kul Skrattande

Kittentotts
0

musbild till

Kittentotts
0

Trumpojke

Kittentotts
0

Trumpojke till

LarsiForshaga
0

Fin grabb och fina kostymer. Hoppas han är glad över dom.

Är han högfungerande? Sorry nyfikenheten, arbetsskada. Generad

Kittentotts
0

Jag & Ord Cool Jimmy pratar och fungerar braSkrattandeförlåt lät dumt fungerar bra! Men han är smart, livlig fantasi mm. Ligger en del efter gör han dock i talet och läsa mm. Man märker inte mkt mer än om man inte vet så kan man ju undra vad det är han snackar om liksom, det bara bubblar ur munnen. Så ser han en ful tant el annat på stan, ja då säger han det högt o tydligtSkrattandeMan får liksom välja vart man går ibland, detta är hans grej att vara för ärlig. En gång sa han till en klasskompis tex på musiken at han inte kunde sjunga, men det tyckte ju kompisen han kunde, slutade med slagsmål, kompisen fick in 2 slag på jimmy, så ska fröken försöka reda ut detta då, ja det va inte lätt! Jimmy ansåg han skulle säga förlåt 2ggr för han slog 2ggr, kompisen bad om förlåtelse 2ggr. Då va det ju jimmys tur, men han kan ju inte be om förlåt, han menade ju det! japp sådand pojke har jag!

miapia
0

hihi så söt han är

han är  är säkert lika underbar som sinn mamma

Kittentotts
0

Nu ska vi inte vara sådand Miapia, du ljuger ju! han är bedårande pojken ju, inte kan du säga han lik sim mamma dåCool

miapia
0

japps det kan jag verkligen du är en helt underbar person som jag uppskattar mycketSkrattande

bella ligger i min son säng om nätterna  hon tyr sig till han hela tiden hehe

han är den enda som hon tillåter bära henne *s*

Kittentotts
0

Härligt! Man mår så gott då man får veta de mår bra!

miapia
0

ja jag vill du skall veta hon verkligen älskar min 10 åring hehe

skall jag bära henne så pipper hon o vill ner men pontus kan  gå runt med henne hur han vill o hon säjer inget

Cajza
0

Hej Carina

Så flitig du varit och så fina dräkter (kostymer) du gjort, Jimmy ser jättefin ut. Hoppas att det blir en trevlig uppvisning och att Jimmy tycker det är roligt. Lycka till på fredag. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Tack! Jobbigaste är alla detaljer, alla ska vara så lika som möjligt i gruppen med. Ja alltid vara ca 2-5 minuterSkrattandeoch så lägger man 3 dagars jobb i allt, men jag har gjort det i 16 år nu, så man ser framemot detta varje år