Något för Annki?& Vattenskålbadare
Detta kanske vore något för katter som badar i vattenskålen

Jag har hittat en perfekt automat så man slipper ha katter som är som disktrasor, dom fungerar bra här i alla fall.

detta ovan är mer skämt
Vi har vattenautomater i hel ahuset som går hos oss, vi har ju hundar med.

Hahahahaha……den du Anki….klockren. Du slipper ha haklapp på katterna nu!!! *asg 

Tror att den skulle passa syrrans gamla katt. Han ska alltid drick vatten från tvättställets kran. 

Ahh….våra katter ska dricka direkt ur våra vattenglas. Jag är lite känslig så, så jag klarar inte att dricka efter att en katt har varit i så jag måste springa och byta vatten flera ggr per kväll ibland. 
Den är så fin kanske jag skulle ha en sådan i rastgården..hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
hehe
den var inte dum
kanske man kan ta den som prototyp…o göra nåt riktigt från den
Bra Carina att du håller koll åt mig hehe
Leonis…vad har du för nåt…har du lust att dela med dig
Laaaaaaaaaaaaaaaaars_Kd klart du kan dricka ur samma glas
katten kan ju dricka ur samma glas som dig..de säger inte att de måste ha ett eget

#7 Lars katter verkar inte ha bacillskräck i alla fall :)

De du har Lenonis har jag också. Men har ni tänkt på att man kanske skulle kunna ha drickautomater som man har i hönsgården? har ni sett dem? hmm sak se om jag kan få fram en bild el så.Slängde ju mina fr hönsgården då vi inga hönor har mer.Hittade en bild:

Nä, dom fungerar inte så det är onödigt köp. det enda som händer med dom är att katten krafsar ur vattnet då det är för trångt för skallen att nå vattnet riktigt i såna där. Samt att dom blir oftast feta på insidan,viss plast ger ifrån sig Gift och dom är inte bra för katter.

Gift? nja inte ger de giftigt plast t djuren att dricka ur
Men feta blir de av skitiga höns, fick tvätta dem dagligen. Hönsen krafsade ur dem, men detta är ju deras natur, vet inte hur det fungerar med katterna, men de når ju ner för få upp vatten utan bada
#11..jag har faktiskt sett de o funderat på de 2 till höger
den till vänster har jag inte sett
de till höger tror jag att katterna skulle ha svårt att komma åt
men kanske den till vänster skulle funka
men jag har nog hittat min grej
o den är ju oxå för fåglar
o det som är extra bra med den är att jag tar loss själva drickgrejen o kör i diskmaskinen
men 100% bra är den inte
så nästa gång jag ska ställa ut Blossom så finns det nog ett område på 5-6 cm under hakan som är gulfärgad…
Jag har testat nåt liknande det du har Leonis
men det funkade inte på Blossom..funkade på alla andra men inte på henne
men jag har den stående uppe på diskbänken så att de som hoppar upp kan dricka ur den
blossom har inte fattat att man kan hoppa upp dit hehe

ja det va den du hade jag frågade vart du köpt, den är ju så ursnygg Annki att titta på
den är från Tupperware
runt 600 kr
funkade superbra tills Blossom flyttade hit hehe
Såna automater som man har till kaniner och hamstrar och liknande, fungerar inte det på katter?

#18 De läcker & droppar så inget bra så tror jag
#18..jag har nog köpt 4-5 st såna o alla läcker
#14 får man både hållare och "koppen" när man beställer? Det är ju inte alls dyrt isåfall…Har för mig att du har lagt ut länken där man kan beställa tidigare men jag hittar inte den nu…vill du lägga ut den igen? 
japp man får båda 2…
http://www.hogbergaab.se/ det går inte att få länken på annat sätt
gå in på vattenautomater…långt ner
# 22 Tack 

Oj vad ni alla är "high tech" 
Här kör vi med en slags plastskål med lite högre och bredare kant till de vuxna så kragen lixom inte följer med ner i vattnet. Vet inte hur jag annars ska förklara det. Men man får ju byta vatten 2-3 gånger per dag för de lyckas ju alltid spotta mat i vattnet av någon underlig anledning 
Skålarna kostade typ "ingenting" på Överskottslagret eller vad det heter nu för tiden.
fattar inte
har du bild???
har ju noterat hur Blossom, min slafsgris, gör när hon dricker
hon lapar lite..sen lyfter hon på huvudet så att det rinner ner åt magen o så lapar hon igen ..o så håller hon på så