Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 397 ggr
Cajza
2007-03-28 01:36
0

godnatt

Godnatt allihopa och sov gott!

Ikväll var det Dr. House, visst är det en bra serie, han fäller många roande kommentarer.Nu kallar min säng efter två långa dagar på jobb ska det bli skönt att sova. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annkis54
2007-03-28 01:49
0

har faktiskt aldrig sett det
vi brukar se på Shark
men ikväll har jag bara suttit här Cool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Paddiz
2007-03-28 01:55
0

Har inte sett Dr. House ikväll men väl Dr. Boremark. Inte lika rolig som Dr. House men nog mer nyttig för dottern som jag lyckades klämma höger pekfinger på med hjälp av bildörren. Nästan fyra timmar på akuten och sedan kl. 09.00 imorgon ska hon till handkirurgen i Malmö för operation. Hoppas hon får sova något inatt.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Cajza
2007-03-28 09:46
0

#1 Hej Annki, du har verkligen missat något. Dr House är en väldigt speciell person och läkare. titta en gång och du bara måste se mer.Den går på kanal 4:a mellan 21 - 22, sedan slår du över på 3:an och ser Shark (jag brukar titta på han med).

#2 Stackars Michelle vad det måste göra ont. Hoppas operationen går bra. Krama henne och jag ska tänka på henne. Hoppas du spelade in Dr. House, det var som vanligt ett kanonavsnitt.

#1 #2 ha en trevlig onsdag  // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Maggie
2007-03-28 10:58
0

Jag kollade på House för första gången igår, då varken Gilmore Girls eller Desperate housewifes gick pga HOCKEY.. Ledsen  Det var ju hur KUL som helst!! Han var ju stört skön! Som vi garvade!! Skrattande

Paddiz
2007-03-28 13:35
0

#3 Givetvis är Dr. House inspelad - går inte att missa. Har precis fått samtal från Micke om att Michelle för 5 minuter sedan blev nersövd och ska opereras. Nu är det bara att vänta på ytterligare besked.

Önskar alla en trevlig dag.
/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
2007-03-28 13:44
0

Dr House är min favorit!

#5 hoppas operationen går bra!

Annkis54
2007-03-28 15:12
0

då är det nåt nytt att se på då
får "programmera" in gubben så han kommer ihåg det

jag har 0 koll

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
2007-03-28 15:16
0

Gillar Dr House skarpt.Får spela in den numera för gubben vill se på Höök.