Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 310 ggr
Kittentotts
0

Kittentott´s Frusterad på bilen

Tänk hur eländigt förbannad man kan bli på en bil.

Först hade jag glömt kontokort mm i johnnys bil, så tänkte jag smart tyckte jag då, för över till sonens o tar ut därifrån.

kommer ner, ljuset stått på inget batteri, behöver inte tala om hur jag med mitt humör ryker och osar. Värsta är att jag behöver inte sätta på ljuset på min bil ens, så varför????

Nu är min föredetta på väg för starta upp mitt skrälle! Fy fasen va denna dagen blev förstörd fort.

Leonis
0

Hahah, ja jag börja lägga om till sommardäck igår men fick avbryta snabbt, det första som kom på visade sig vara TOMT på luft Skrikandes ska göra nytt ryck idag men måste ner på macken och lufta upp alla däck först. Sen byta alla remmar i skrället så den laddar som den ska utan att ha ett helt gäng fåglar under huven. Bara skit med bilar tror jag.

LarsiForshaga
0

Hahahahaha…..är det inte trevligt när det kvittrar under huven Leonis!?!?

Ja det är skit med bilar när dom krånglar. Men annars så tycker jag det är hur kul som helst med bilar…ett stort intresse för mig och min son.

Kittentotts
0

Tur man har dagdrivare som man kan ringa då det krånglar medSkrattandeSå nu har jag varit och handlat in en ny utemöbel och pyssel för påsken, och resten av grejerna till uppvisningen. pHU va varmt det är hos oss! Nä inte klaga men man ska inte åka bil, det kostar av alla saker man hittar och får hem behändigtFörvånadoch gubben tycker det är utmärkt ha mig i huset så han vet pengarna på kontot står stillaRäcka ut tungan