Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 488 ggr
Kittentotts
2007-03-28 09:04
0

Godmorgon Vänner!

Tjatig jag ärCoolMen jag tycker det är kul få säga Godmorgon !

Här finns ingen chans sova efter Johnny åkt t jobbet, då står Kajsa och voffsar tills jag går upp. idag ska jag t arbetsförmedlingen med pojken, inhandla röda sidenband t byxorna jag sytt som jimmy ska ha på fredag på uppvisningen i konståkningen, gud jag har huvudvärk av allt jag sytt, men men ser framåt och ledigt fr isen sen under hela sommaren.Ska passa på ta en fika på stan med och gå in o kika i panduro affären efter mer pyssel t nästa veckas påskpyssel jag o jimmy ska ha under hans påsklov.

Leonis
2007-03-28 09:14
0

Gomorron, här är sol och 8 minus, kattbad som gäller här idag,igår hade vi hela 16 plus så det var varmt och skönt. Snart dags att lägga på sommardäck på bilen och vårstäda den.

Harlibries
2007-03-28 09:49
0

Go´morron alla!

Altanen e´färdig *pust* & alla tänder sitter på plats!!! *ASG*Hemlis

Dagen ser ut att bli solig & alldeles underbar…

…jag bara älskar våren!Skrattande Missarna jagar runt på altanerna varvat med solning i solskenet! Det e en fröjd att se dem!Glad Nu väntar jag bara på att morgonkylan (som hör tiden till) ska jagas iväg, så ska vi sätta oss på solsidan & dricka kaffe…Räcka ut tungan

Ha en riktigt underbar vårdag!

Kramar!

Tina

LarsiForshaga
2007-03-28 11:15
0

Morrn morrn på er!!!! Skrattande

7+ än så länge men snart är det som igår…..27+ i solväggen, underbart. En kopp java och så tar jag nog med laptopen ut så jag inte bommar något.

Hoppas fler har det så skönt idag….

Lars_Kd

ophelia
2007-03-28 11:18
0

HemlisGod morgon…Här har vi återigen en solig dag.Grenarna rör sig bara pyttelite så det ser ut att bli en tvätt dag.Påskliljorna har börjat att slå ut och det är dags att köpa penseer till krukorna ute..Ophelia sjunger och paddlar med sina bakben och skulle gärna ta sig en tur ut för att hitta en friare.Hon sätter sig gärna vid ytterdörren.Fick mitt efterlängtade Gel och Shampo från  Tassalogen igår.Det var snabbt levererat.Ringde måndag och det kom tisdag.Bra service.