Min hemsida är i stort sett klar
Nu är min hemsida i stort sett klar, bara lite småfix kvar.
Kom gärna med åsikter om vad ni tycker om den 
Själv är jag väldigt nöjd med den 
Eftersom jag är helt ny på det här med avel så har jag säkert en hel del kvar att lära mig, om vad som ska skaffas till kattungarna eller göras på hemsidan.
Hmm, kan själv inte få länken att fungera 
Men ni ser adressen ändå 
Hej Jessika,
Jag kan inte heller komma in på länken 

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

http://www.lovelygodivas.cybersite.se/
Jag kommer in på sidan men sen blir det stopp.Min syn och min taskiga engelska gör att sidan är i princip oläsbar i de färgerna.
Synd för det hade varit skoj att följa din uppfödning.
Stolt ägare till tre La permer
Jag kom in på sidan och den ser fin ut
. Men om du ska börja med uppfödning måste du nog skaffa några fertila katter, för det stod "no males" och "no females" när man klickade. Men det kanske inte är riktigt klart än.
Lycka till
Kerstin i Umeå

Fin hemsida. Jag undrade oxå som #4 inga honor & inga hanar. Annars va det en bra hemsida.
Tina
Nej, har inga fertila katter än men det finns i planerna
Att jag skaffade stamnamnet nu va för att ingen skulle "sno" mitt perfekta namn 
Inom några år ska det införskaffas iallafall en avelshona om inte även en avelshane och då startar uppfödningen på allvar 
Mer än en fertil hona behöver man inte ha för att starta uppfödning. Dels ska man ha avsättning för ungarna och dels vill man antagligen ha utrymme för att kunna behålla det bästa man får i en kull för egen del.
Sidan ser fin ut, men att den bara är på engelska kan nog skrämma bort en del intressenter. Inte för att man inte förstår engelska, men för att man får en känsla av avståndstagande.
Det kommer bli en hona och ev. en hane till att börja med 
Att jag skrev på engelska va för att även utländska intressenter ska kunna förstå, tycker inte det ser så fint ut att skriva på både engelska och svenska och jag tror inte det går att fixa så att man kan klicka på någon "språkikon".
Har sett ganska många som bara skrivit på engelska på sina hemsidor 
Jag har bara engelska på min sida. Mest för jag har många utländska personer som surfar på den och för att större delen av svenska befolkningen kan engelska.
Dock så har jag funderat på att ha den även på svenska( då kan man välja språk på första sidan) som jag hade ifrån början. För de som inte kan engelska lika bra ska kunna surfa och känna sig välkomna oxå.
Men det är dubbelt jobb att ha det så.
Jättefin hemsida
Det gör mig så glad att unga tjejer som du vill börja föda upp våran underbara ras.. Så tummen upp Jessica.
Sussie
Skulle va bra om man kunde göra så att man kan välja språk men har inte listat ut om det går i och med att jag ligger under cybersites server..
#10 Tack!
Ja, perser är en alldeles underbar ras och helt perfekt för mig. Dessutom är dom ju gudomligt söta
Kan knappt bärga mig tills jag har en hel kull med små lurviga bollar springandes här hemma 
sidan ser fin ut tycker jag
det är inte svårt att ha både engelska o svenska
kolla min www.annkriellas.se
men det är som Pethra säger…mer jobb
lycka till med din blivande uppfödning