Natti, natti
Nu är det strax sovdags för oss här hemma. Har vårstädat lite här hemma idag så nu ser jag fram emot att krypa i säng tillsammans med issarna och sambon 

/Lotta
Jag ska också strax hoppa isäng… Har precis kommit hem från Umeåutställningen så nu faller ögonen snart igen där jag sitter…
Men jag har ju äntligen fått hem lilla Vivvi så inatt ska jag njuta av att höra hennes spinnande igen!! :) Vi har verkligen saknat henne när hon har varit borta…
#2 Undrar om hon har hunnit med att sakna matte nu när hon varit hos en snygg pojke? 
/Lotta

Natti Natti! Krama Yvonne från mig extra imorgon så är du snäll!
#4 Det ska jag göra, jag är sååååå glad att hon kommer hit i morgon. 
/Lotta
#3 Hon var inte så sugen på att följa med hem… Hade gärna stannat hos honom istället för att åka bil i tre timmar med ärkerivalen Doris! 
Men nu när hon är hemma så är hon go o glad och superkelig. Har legat och myst på husses axlar och myst med hundarna och Elvis (bara Misse som inte är glad att hon är hemma igen…)

Godmorgon
Så var det måndag igen och sommartid, det kändes när klockan ringde hoppas det känns bättre ikväll när extra timmen finns.
#5 Ge Yvonne många "goa" kramar från Goozan, Mattias och mig, hoppas ni får en trevlig dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens