Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 393 ggr
simzonites
0

Natti, natti

Nu är det strax sovdags för oss här hemma. Har vårstädat lite här hemma idag så nu ser jag fram emot att krypa i säng tillsammans med issarna och sambon Glad

/Lotta

IdaJ
0

Jag ska också strax hoppa isäng… Har precis kommit hem från Umeåutställningen så nu faller ögonen snart igen där jag sitter…

IdaJ
0

Men jag har ju äntligen fått hem lilla Vivvi så inatt ska jag njuta av att höra hennes spinnande igen!! :) Vi har verkligen saknat henne när hon har varit borta…

simzonites
0

#2 Undrar om hon har hunnit med att sakna matte nu när hon varit hos en snygg pojke? Flört

/Lotta

Kittentotts
0

Natti Natti! Krama Yvonne från mig extra imorgon så är du snäll!

simzonites
0

#4 Det ska jag göra, jag är sååååå glad att hon kommer hit i morgon.

/Lotta

IdaJ
0

#3 Hon var inte så sugen på att följa med hem… Hade gärna stannat hos honom istället för att åka bil i tre timmar med ärkerivalen Doris! Räcka ut tungan

Men nu när hon är hemma så är hon go o glad och superkelig. Har legat och myst på husses axlar och myst med hundarna och Elvis (bara Misse som inte är glad att hon är hemma igen…)

Cajza
0

Godmorgon

Så var det måndag igen och sommartid, det kändes när klockan ringde hoppas det känns bättre ikväll när extra timmen finns.

#5 Ge Yvonne många "goa" kramar från Goozan, Mattias och mig, hoppas ni får en trevlig dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens