Vaccination
Vi fick hem vår lille exoticpojk igår, han var då vaccinerad engång och jag undrar om någon vet hur mycket skydd den första vaccintionen ger? Han ska ha sin andra vaccination om tre veckor. Funder på om det går att ta ut honom innan han har fått sin andra eller om det är säkras att ha honom inomhus? Funder också på om Lillen kan "dra in" smitta till honom om han går ut?
Om dina katter vistas ute så att de kan träffa andra katter så tycker jag du ska vara lite försiktig tills den lille är fullvaccinerad. Om du går ut med dem i sele så tror jag inte risken är så stor för då har du ju koll på att de inte träffar och har direktkontakt med andra katter.
/Lotta
/Lotta

Tack! Jo, det är sele som gäller här, känns skönt att veta att det går att ta ut dem nu när det börjar att bli så fint väder.

Grattis Malin till ny Bebis, du får berätta hur Lillen från oss reagerat nu med
Grattis Malin
ska bli kul att se kort så småningom
Grattis Malin till din lilla kille
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack! Det har gått över förväntning här!!! Båda killarna är jätte mysiga. Jag var ju inställd på det värsta, men det har bara varit lite fräsningar från den lille nye killen. Lillen är ju helt underbar, han har ju inte sagt något, inget fräs alls!!! Han går dock efter och kollar så han inte gör nåt dumt…nu är han dock ganska trött eftersom han var ute en runda när minstingen sov i eftermiddags
(han missade ju lite sömn där)
Kommer snart lite kort mé, ska försöka fånga dem båda

Härligt Malin! mina katter det(Lillen)
Vi har inga bråkstakar i våra gener,
Krama lillen som är en så duktig storebror!

Det ska jag göra!!! Han är helt klart den bästa katten och det är många som är imponerade över honom!!!

#10 Gud va söt han är!

/Lotta

Lotta visst är de söta båda 2
Min lilla gubbe Kittentott´s ligger till vänster, guud så stor han blivit!
vilka fina kort
tänk vad Naquita ska bli "avundsjuk" på dig som hittat en svartvit exo
Lillen är jättefin oxå
all heder åt dig att du kan hålla en vit katt så fin