Trimmbord!
hej igen! Jag glömde fråga i mitt förra inlägg ifall man måste ha ett trimmbord med sig eller finnes de på burrna eller att låna?
MVH Johanna

Det finns inget på burarna,det måste man ha själv.Dom brukar ibland sälja på utställningen.
Det finns ju sådana som man köper o tar med o hänger på buren el sådana som man ställer för sig liksom men de är nog dyra. Annars har irenes burskynken till salu har jag för mig. Jag kan ej länka (vet ej hur man gör). Du får googla på henne.

Ja men denna utställningen är så liten, bara ett klubbmästerskap så jag vågar inte chansa på att där finns folk som säljer, hade den varit större så
Ja, ja gillar dem som man hänger på buren, säljs sådana inte i djuraffärer, måste man beställa?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
att det säljs trimbord på utställningar är väl ganska ovanligt??
det är stora saker som tar plats..så försäljaren väljer oftast mer lättsålda saker. Kan man få reda på i förväg vem som säljer så kan man nästan alltid beställa så att de tar med sig..så slipper man frakten
de som man hänger på burarna har jag aldrig testat..

Jag köpte ett hoppfällbart stabilt bord som jag även använder hemma. Köpte det på utställning.
På första utställningen så är det inte nödvändigt. Finns andra alternativ. Ha katten i knät. Eller använda en stol eller större kylväska.
Lycka till / Malou