Perser iFokus

Perser

Etikett: 00-viktigt-nyheter
Läst 333 ggr
simzonites
0

Sabotage på utställningen i Umeå!!!

En skrämmande händelse har inträffat på utställningen i Umeå. Någon har klippt en del katter i pälsen en av katterna har dessutom blívit klippt i tungan. http://www.vk.se/Article.jsp?article=110580

/Lotta

/Lotta

Cajza
0

Vad är det för människor som kan göra något sådant. Stackars katt det var ju inte bara päls utan även ett klipp i tungan (om jag fattade rätt). Nej fy f…n för sådana människor måtte de stanna hemma i fortsättningen, annars vågar man ju inte lämna sina burar på en utställning. Vart är vi på väg??????? // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Alltså detta är fruktanvärt, man kan ju undra vad för personer som gör sådant, först inbrott tydligen, sen klippa katter? hmmm inte kan det ju vara ungdomar som springer runt, då måste man ju märka detta menar jag

IdaJ
0

Tror inte det var ungdomar, tror det var någon som ville förstöra för andra… Sjukt att man kan göra så och riskera att skada katterna med en sax! Vilket den personen dessutom gjorde!!!  Då kan man väl hellre ge sig på människan man är arg på…

simzonites
0

Det som hänt är helt otroligt sjukt, vem kan göra något sådant mot katterna? Hur iskall eller sjuk måste man inte vara för att ta sig för att göra något sådant bland allt folk som finns på en utställning?

/Lotta

Kittentotts
0

Finns sjukhus för sådanda personer, kallas psyket. Jag hoppas verkligen det kommer fram vem som gjort detta.