Godmorgon Fredag :)
Ja nu känns det got för alla som jobbat hela veckan
Hoppas vi på Solsken som det varit en hel del runt om våra trakter iallafall i helgen också. Här ska Jimmy vår 9 åriga pojke få åka till det bästa han vet, sitt kortishem, om ni undrar vad detta är så kan ni få gå in o se på länken här http://www.lyckansbacke.se/om_lyckans_backe.htm
Jag och johnny ska under helgen fixa med sådant vi inte vi hinner med då jimmy är hemma och sen lata oss framför Tv:n
god morgon carina lilla
hihi

Du va snabb! Godmorgon MiaPia.

Go´morron!
Nu e det snart helg
! Jag ska ta nya tag med altanen jag…
…få se om dammsugaren å jag kan hålla sams
denna gången! Vi har ju iof haft ett par-tre möten redan denna vecka men det är ju när den får komma ut som den löper amok! *asg*
Ja, ja, de nya tänderna sitter på plats ocg denna helgen ska vi inte bidra med några semesterpengar till "tandis"
!!!
Kramar till er alla!
Tina

Gomorron! Visst är det underbart med solen. Och det bästa är att det ser ut att bli kanonväder nästa hela vecka också i alla fall i Göteborg.
#3 Säg inget förrän helgen är över. Men jag håller tummarna att det vilda snabeldjuret är något sånär tämjt nu.
Ingela
Godag! här är det trist mulet och jag har tenta ( prov) i 4 timmar
, så är jätte nervös

#4 när åker du Ingela idag? Hoppas resan bli bra och att du får lite sol med dig, men nog kallt brrr, brukar ju vara kallare i de trakterna

#6 Jag flyger kl 19:30 ikväll. Även om det är något över nollan nu i Umeå så är det en annan kyla uppe i norr en den som vi har nere. Så jag tror inte jag ska frysa.

Här i Uppsala sitter vi och väntar på vårens utbrått. Hittills har ingenting hänt, det är bara grått, grått och åter grått, och det är inte mer än ett par grader plus.
Till råga på allt, tycks magsjuka har brutit ut, så idag blir det till att hålla sig inomhus. Hm, kanske tur att solen lyser med sin frånvaro i alla fall. ..
#5 Lycka till på tentan!! Hoppas det går bra för dig!!
Hos oss i Trollhättan är det grått o trist idag..o blåsigt säger gubben som har cyklat
I helgen ska det komma en uppfödare o titta på Vilda så jag ska försöka mig på att baka igen
nån chokladmuffins som lite ser ut som en kladdkaka
så tänkte jag göra hemmagjorde hallonglass till den
tar ALLA tillfällen i akt att få nåt sött i sig
Rapport kommer om hur den blev
har inte testat den nån gång ännu
annars så blir det ut med hammock o andra utemöbler..o parasollen så att det inte blir FÖR varmt
Hoppas att katterna kan få komma ut lite oxå
#3 Lycka till med altanen..o slangisen
#5 tentan kommer säkert att gå jättebra
Hihi tentan va jobbig, men jag tror jag tar hem ett godkänd!
sån stor press att sitta i en sal bara, satt i 2 timmar…jobbigt…nu ere slappa!!! ut o äta, kolla på film…myyys

jag har avslutat min sista kus idag… så nu e det bara D-uppsatsen kvar…
hur skönt som helst… sen e jag klar… herregud… har gått i skolan sen jag var sju år. hur ska det här gå egentligen