Go´natt & sussa sött!
Nu ska jag försöka ta mig ner i sängen…
..det e inte alltid så lätt, då det ligger en vitt litet/stort pälsmoln som låter brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmrrrrrrrrrrrr på kudden, lyfter man sedan på täcket så har man två små pälsbollar som bara väntar att få sätta bäbiständerna i tårna
efter man knuffat undan guuuuuuben & glide ner i sängskarven mellan sängarna så kommer 6månadershuliganen Pixan, som e på jakt! Hon jagar allt som prasslar
i duntäcket, så det gäller att ligga blixtstilla!!!
Men jag skulle aldrig byta för allt i livet…
…finns ju inge mer rogivande än mina små motorer, vi somnar så småningen allehopa! 
Go´natt å sov så gott!
Kramar!
Tina & missarna
Tina
du har allt en underbar förmåga att uttrycka dig
o det låter så mysigt
jag har inte katterna på övervåningen där vi sover
jag saknar det ofta…men o andra sidan blir det inget katthår i sängen
ibland när Lars har gått till jobbet så öppnar jag upp o släpper in katterna hos mig..o det är så mysigt
nu verkar det som jag inte kan göra det mer för Gamla Bettan pinkar på en hallmatta som jag har uppe
jäklar katt…mammas älskling…hon är ju chefen o det är ju hennes doft som ska finnas här
så ….inga katter på övervåningen
Godnatt Tina
jag har nyligen kommit in här för jag har varit borta hela kvällen så jag sitter allt ett tag till
nä..nu är det för slött för mig
kattungarna har fått sista köttfärsen för "idag"
så jag avslutar väl motvilligt för idag jag med då
gonatt på er alla…
eller godmorgon kanske jag ska säga
vissa av er är ju uppe om en 3-4 timmar igen
Nu ska jag också krypa isäng… Hos oss är det både katter och hundar i sängen så det är trångt och mysigt… Lite ensamt är det ändå när Vivvi är hos killen :( Hon brukar alltid ligga purra på mig på nätterna…