Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 234 ggr
IdaJ
2007-03-21 13:16
0

Godmorgon onsdag!!

Här skiner solen från klarblå himmel!! Härligt Cool Ska ut och promenera med hundarna en sväng innan jobbet.

Igår hade vi oxå plusgrader på dagen och sen smällde det till och blev kallt på kvällen. När jag skulle iväg och handla hade min bil frusit fast i marken och gick inte att rubba en cm!! Så det blev inget handlat för mig…

Marita-L
2007-03-21 13:28
0

Godmiddag..
Här lyser solen men det blåser väldigt kallt. I morse var det minus grader å vi fick skrapa rutorna. Så man får nog sitta i lä å sola sig med en kopp kaffe..Cool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

IdaJ
2007-03-21 15:13
0

Vi har varit ut på årets första cykeltur! Det är tyvärr bara en halv km som har tinat upp än så det är lite enformigt att cykla fram o tillbaka :) Helst när man har två hundar som ska ut var sin tur Glad Men de tyckte det var kul!

Kittentotts
2007-03-21 17:40
0

Här har vi haft solsken hela dagen, men jag har naturligtvis valt rätt dag för sy upp byxor, sy färdigt gardiner mmGladMen imellan går man ju ut med voffsingarna, så skönt sitta på vår baksida där det är gaska så skyddat av skogen med.

Cajza
2007-03-21 17:51
0

Här i söder var det ganska kyligt i morse, uppehållsväder på f.m. men vid 11-tiden började det att snöa höll på ca 1timme. Det kändes lite fel eftersom vi vill ha vår nu, men den kommer väl. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

miapia
2007-03-21 18:38
0

snö i karlshamn snyft