Utställningsanälan ifylld
Har fyllt i utställningsanmälan till Sviss nu.Ska skicka den i god tid till vår sekreterare så att den kommer fram första dagen.Det är ju alltid begränsat antal katter så jag hoppas vi kommer med båda dagarna.Hoppas verkligen att hon är i fin form tills dess.Hon är vaccinerad nu och passade på att få navelsfrihets intyg samtidigt.Hennes ögon har ju runnit jätte mycket och långt ner fanns en irritation så hon får lite ögonsalva.Inte lätt att veta när man tar över en vuxen katt vad som är normalt för den.Det syntes inget när man som okunnig tittade på henne mer än att det rann mycket.Men veten var hemma hos oss så hon var trygg här med veten.Annars är hon jätte pigg och leker och hoppar som bara den.

Ibland kan de bli irriterade i ögonen. Men detta behandlas ju så lätt med lite salva, får vi hoppas hon blir bättre nu. Och så hoppas vi du kommer med t utställningen

Hej Sylvia
Så skoj att du och Ophelia kommer till Lund i maj, då ses vi där. Vi har också tänkt ställa båda dagarna. Ska bli roligt att få se Ophelia, vi ska ställa Joyze och Cajza (tror vi).
Ha en skön tisdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
vad kul sylvia
när är den
tänk på att det tar en vecka kanske för att ta bort missfärgningen på magen…whitening Gel 3 ggr/dag o sen tvätta av helt…
jag är 99.999999% säker på att jag inte har sett fel på hennes färg
så många gånger som jag har duschat henne så skulle jag ha sett det
jag har tittat igenom alla kort jag har här hemma men inga visar den delen av kroppen

Lycka till på den kommande utställningen.=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#2Ja Karin tycker att det ska bli kul att träffas och få se på dina små läckerbitar.Hur går det med Houdini?
#3 Ja du Annki nu har vi varit i Malmö för att få tag på 1All system men icke sa nicke så nu tänker jag skicka efter det.Ska bli spännande att se om jag kan få henne riktigt fin.
Ska också bli roligt att ställa igen.Fast det är med lite pirr i magen.
#4Tack för lyck önskningen nu är det ju ganska länge till men vi har bytt utställningssek. i klubben så då är man ute i god tid.

#5 Jo jag har annons på han, men ingen har hört av sig (jo bara folk som undrar priset). Han är en underbar katt och hade vi inte haft 2 hanar redan hade vi inte funderat på att sälja honom. Han är stor väger 4,3kg, har tjock och välmönstrad päls.// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens