Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 287 ggr
Harlibries
0

Go´morron tisdag!

Go´morron, go´morron…

…här i Gävle e det grått & trist & det flyger snökorn i luften!Hemlis

Hoppas på att solen kämpar sig igenom molnen under dagen, så att man får lite "vårfeeeeeeeling" igen!Cool

Hoppas ni alla har en bra dag!Skrattande

Kramar!

Tina

Marita-L
0

Godmorgon godmorgon
Här är det frost å jag måste ut å skrapa rutorna på bilen..blää
Ser att det har snöat också så då dog la mina blommor som har råkat lockats fram av vår vädret..Ledsen

Fast det som ser ut att bli bra det är att jag kan se att solen håller på att stiga upp så kanske vi får en solig dag i allafall.Skrattande

Ha ni en så trevlig bra dag i dag å kör försiktigt i trafiken. Cool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

SkrattandeGodmorgon här i >Kalmar verkar det bli ett skönt väder idag.Hoppas att du har det jättebra med sötnosen Cayenne och att allt går bra.Lena

Hälsningar LENAGlad

Cajza
0

Godmorgon ,här i söder skiner solen, +7 men det blåser fortfarande en del. Vi ska till Bokskogen med barnen på jobb i f.m. mellan 9 - 11 hoppas att det inte blir regn för då är två timmar länge.

Ha en trevlig tisdag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

LarsiForshaga
0

Morrn morrn.

Sol i Karlstad 2+ i solväggen men 0.5+ i skuggan….brrr. Blir varmare under dagen.

Harlibries
0

#2 allt går bara bra med vår lilla (stora) Cayenne *L* hon e en riktig hjärtekrossare & alla som ser henne vill stoppa´na innanför jackan & ta hem´na!!! *s*Hemlis 

Ja, du Lena hon e som en drömkatt denna tjejen, så mysig & kurrrrrrrrrrrar för jämnan….Skrattande

Kittentotts
0

Här vaknade jag av solen i mina ögon.

Värst va frukosten som jag tänkte njuta av, då skriker pojken en spindel mamma ovanför dig, jag skriker o springer iväg, johnnny som idag är hemma kommer rusande då han vet min spindelskräck, men de hittar ingen spindel som enligt pojken skulle hamnat i mitt hår, jag sitter fortfarande o ryserGeneradMen pojken vår har autism, han kan luras så han tror sig själv, men men. Härlig frukost eller hur? Fast jag hade nog fått många garva åt min panik.

Nu är det bara 1 timme innan Diva min ska åka till kastreringen.

Harlibries
0

#6 jag e åxå hysteriskt rädd för spindlarSkrikandes, vet hur du känner dig!!!  Otrevliga kryp, det där! Hemlis

ophelia
0

Gomorron här är det +5 vindstilla och solen skiner.Dags att hänga ut tvätt.

IdaJ
0

Här snöar det igen :( Nu hade vi ju hoppats på vår och barmark snart… Men det är väl länge kvar hos oss.

Annkis54
0

GodkvällCool
idag har det varit en strålande dag i Trollhättan
vårkänslor

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se