Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 2413 ggr
Bullan
0

Nova har blivit stora damen =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag fotat Crystal Pearl's Silver Nova, som numera är stora damen :)

Det är så roligt att fota en katt som är sååå ren i sitt silver!!! Hon är verkligen så här vackerKyss

Nova är champion både i Sverak och CFA!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

..

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

Bullan
0

Tack Marita för denna gosiga trygga tjej Skrattande

Mirra
0

Sååå fin hon är Kyss så här ser en ren silverkatt ut :)

Rosie

IdaJ
0

Jättesöt! Och stor har hon blivit! =)

solohm
0

Stora tjejen redan. Hon är verkligen en riktig (film)stjärna, så vacker.

//Solveig

Amorstroll
0

Jättevacker med underbart mönster och rent silver! Kyss 

Uppfödaren är ju Marita, Christal Pearls, men har jag fel ifall jag tror att stamtavlan i huvudsak är uppbyggd på Hasseliden linjer.

Margareta Flycht har ett gediget förflutet som silveruppfödare och hon i många många år varit vår främst silveruppfödare och har fått fram väldigt vackra och rena silverkatter.

En fröjd att se sådana silverkatter som Nova!

tycker

Gun-Lis

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

Peace
0

Vilken silver hon har :)

Marita-L
0

Tack själv Nina och visst är hon underbarKyss

#7 Hej Lisa, ja Margaretha har underbara katter så vackra. Jag håller verkligen med dig där!!!

Men här kommer silvret från Lena på Betty Back´s alltså från pappas sida.

Här är foton på mamma Hassellidens Tabby Yarina som är en helt underbar katt som jag älskar så mycket.

Hon är en fin och varm bruntabby exotic hona

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

och pappa katt kommer från Kristin på Exporama´s i Norge och efter honom är silver linjerna från Lena Wahlund på Betty Back´s

Hans mamma är Betty Back´s Sahara och hon är det vackraste jag har sett.

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Ett till på pappa katt

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Jag är så glad att Nova blev så fin så att Nina kan få mycket glädje av henne.

Jag kommer alltid vara evigt tacksam för mina fina bruntabbysar från Margaretha för utan dom så hade jag inte varit där jag är idag men silvret från mina silver linjer kommer från början från Carina Antonsson på Chimel´s där jag fick äran att köpa min första silverkatt Chimel´s Felicity som är helt underbar exotic hona och med homozygot silver, limegröna ögon och där har jag fått jobba för ögonfärgen skall bli bra och det har jag Margarethas fina katter att tacka för.GladKyss

Stor kram till båda Margaretha och Carina och mina vän Lena.

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Tack alla ni för era fina kommentarer om NovaSkrattandeKyss

Jag kan intyga att Maritas silverkatter är litet utöver det vanliga, då de är sååå rena i silvret och har väldigt fina kontraster i tabbymönstringenSkrattande Margaretha har också väldigt fina silverkatter, men som sagt… Novas stamtavla har litet andra silverlinjer i sejFlört

Här är en bild som Patrik Palm tog i somras då hon var urfälld i pälsen och därav litet taskig svärta, men ändå helt ok Skrattande

baloo4
0

Superfin !

/Fia