Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 361 ggr
KungBores
0

Domarfördelningen Björkstakatten

dök upp i fredags på klubbens hemsida. Ska säga att jag var väldigt nervös för jag hade hört vilka domare som skulle dömma exotic och perser innan jag fick besked per telefon (tack Cattis, Raktajinos) exakt vilken domare som skulle ha EXO d. Men jag är superdupernöjd. Raymond Saetre på lördagen och Hannah Jensen på söndagen. Båda domarna är enormt duktiga så det känns tryggt. Vissa domare är tyvärr svajiga och man vet inte från dag till dag hur de ska dömma. Lite smolk i glädjebägaren är att min vän som jag ska besöka har sin hane hos samma domare också.

Marita-L
0

Vad skönt att höra att det blir duktiga domare..detta kan bli riktigt spännande..

Kommer sitta spänd inför resultatet när du kommer hem å avrapporterar.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

IdaJ
0

Doris kommer att dömas av Raymond på lördag och Yan på söndag. Hon är n 33, min systers katt. Ska bli spännande då det är första gången hon är uppe i klass 9, har bara gått i kattungeklass tidigare…och aldrig för någon av dessa domare

KungBores
0

#2 Jag hoppas att Raymond gör ringfinaler av sina nomineringar som han gjorde i Borås och tydligen vid andra utställningar också. Yan är jättetrevlig och helt ok som domare.

IdaJ
0

Det ska bli så kul! :)