Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 2028 ggr
Amorstroll
0

Min nya exottjej !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet ej ifall jag redan har presenterat min nya exottjej silverspotted sköldpaddan Ariel. Henne har jag fått tillbaka från Dennis nere i Skåne och är efter exothonan Lilla Hjärtat som Dennis köpte av mig. Pappakatt är Dennis hane. Kul att få tillbaka sin linjer i lite förädlad form!

Visst är hon söt!?

Ett till på sötnosen …….

Dessa foton är tagna när hon var en liten tjej…. nu har hon växt till sig en hel del och det skall bli spännande att se vad hon kan ge i min avel såsmåningom…..

Kram

Gun-Lis

mitt i natten

i en svinkallt Skutskär

Mayer
0

Åh så fin och vilka vackra ögon<3 Superfin och exo dessutom;)

Vem är pappan?

Mirra
0

Wow vilken snygging!! Kyss Mums….

Rosie

yadhayezibas
0

Hon ser ju väldans tuff ut med sin svarta fläck i pannan! Och hör bra oxå FlörtSkrattande

Erna
0

Vilken läcker tjej! Lycka till med henne!

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

evawennman
0

superfin!!!! Kyss

frukove
0

Super duper snygg!!!!!!

Lite nya bilder tack:)

Vad kul att se vad hon kan tillföra din avel-jättehäftig färg:)

Heléne

Rina
0
Amorstroll
0

# 1

Tyvärr är inte min hemsida uppdaterad med nyheter på länge, men Ariels foto och stamtavla kommer att läggas ut vid nästa uppdatering av Marika Lahti. Mina stamtavlor är ju inte hemligaFlört

Pappakatt är Dennis hane S*Scarlets Emeric, Per d, som har S*Eddore Yzerman, Per w 62, som pappa och S*Alderamires Uxorcula, Per f, som mamma.

Kram

Gun-Lis

http://www.amorstroll.com

Amorstroll
0

# 3

Ja du hon är verkligen TUFF, inte rädd för någon eller någonting! Med tanke på "fysiken" skulle man tro att hon kunde höra när man säger till henne…. men ack nej hon slår dövörat till och fortsätter med sina busiga upptåg ……

Vilken tur för den framtida aveln att mina två hanar har STORA ÖGON och SMÅ ÖRON…. det är bara att hålla tummarna att kattungarna brås på far då….GladGladFlört

hoppas

Gun-Lis

http://www.amorstroll.com

Firinella
0

Söt liten tjej/Laila