Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1967 ggr
Amorstroll
2010-11-23 16:02
0

Senaste tiden....

har varit riktigt jobbig…. Vilken hemsk höst jag har haft!

Min mor har varit/är fortfarande väldigt dålig nu på ålderns höst…. oron har varit påtagligt stor hos oss närmaste. När de blir gamla blir de ju dessutom ofta så envisa och vill inte uppsöka någon läkare heller…. pust!

Dessutom har jag bytt bostad….. visserligen i samma område och bara några hundra meter bort men allt skall packas ner, gås igenom, slängas på återvinningen, packas upp, fixas… ja ni vet. Nu bor jag dock ännu större och dessutom billigare. Visserligen i ett gammal 1800-tals hus med högt i tak men väldigt mysigt tycker jag. Hade eluppvärmning som extra kostnad i den tidigare bostaden men här är det rejäla stora varma element med massor av "hängmattor" till de fyrbenta som jag införskaffat. Dessutom ingår värmen i hyran!. HURRA!

Jag har ju några "hjälpredor" som vill vara med hela tiden och ja då kan ni kanske föreställa er SkrikandesTystGlad

Tyvärr har jag inte hunnit vara aktiv på några listor eller försökt sälja min kattungar den senaste tiden. Jag har några riktiga sötnosar Till Salu…… men jag hoppas det blir en ändring även där.

Ha det GOTT i höst/vinterrusket!

Snart är det JULAFTON!Förvånad

Ett år går så fort!

Kram

Gun-Lis

S*Amors Troll

Perser & exoter

http://www.amorstroll.com

frukove
2010-11-23 18:55
0

Hej Lisa!

Jag förstår att det varit mycket att stå i under hösten-på alla plan!

Men hoppas allt löser sej nu, eftersom.Får du bara din mor till doktorn och hon får medicinsk hjälp så slipper du oroa dej för henne.

Fick lite panik när du skrev att det snart är jul.Ändå jobbar jag hela tiden mot almenackan så jag VET hur många veckor vi har kvar i år (beställde all ost till nyår förra veckan…)Men gott folk, imorgon är det 1 månad till julafton!

Heléne

IdaJ
2010-11-26 21:33
0

Hoppas det blir lugnare nu…

Ska bli härligt med jul!

Mayer
2010-11-29 09:12
0

Julefrid,julefrid vars är du???

Tur att du iallafall är på plats i lägenheten.Det är ju ingen löiten match att flytta även om det bara är över gården.

Hoppas mamma mår bättre och du kan slappna av mer på den fronten,det är som och få barn på nytt det där med att få gamla föräldrar;)