Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 457 ggr
Kittentotts
0

Snöar & Åskar i Kungsbacka

Fattar inte vad är det för konstigt väder vi har nu för tiden i SverigeSkrattandeFörst haglade det, sen kom åskan, nu både snöar & åskar det.

Paddiz
0

Så länge ni behåller vädret uppe hos er så tycker jag att det är ok med hagel, snö och åska =O)

I Klippan har det regnat hela förmiddagen och nu tittar solen fram, men det blåser rätt så mycket.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Marita-L
0

Carina vi har det lika dant förutom att solen lyser starkt mellan skurarna..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Flisans
0

Själv känner ja att ja längtar lite efter oskan Räcka ut tungan Tycker de e fint o låter mysigt. Ja o min äldste son brukar mysa ihop oss i en fotölj eller stol o sitta o kika o lyssnaSkrattande

Hoppas bara ingen/inget kommer till skadaGlad

Kram Emma

La_Joz
0

Jag vaknade för några timmar sedan och var överlycklig för att himlen var blå och solen sken! Har läst att övriga sverige verkar ha dåligt väder, så jag var riktigt skadeglad!

Men så sa det "Bang" och sedan började det hagla, snöa och blåsa som bara den! Nu är Göteborg precis lika blött och tråkigt! Ledsen

Paddiz
0

#0 Det var inte snällt av dig Carina att skicka ner haglet till oss i Klippan. Glad Det vräker ner hagel och dom är stora som golvbollar.

/Yvette

Paddiz
0

#0 Jaha, nu skickade du ner åskan oxå. Aja baja.
/Yvette

LarsiForshaga
0

Har regnat inatt här. Men nu skiner ju solen. Men regnrisk finns…cirkulerar moln runt Karlstad.

miapia
0

solen skiner här nu o vi har vårväder

men det tar väl lite tid innan snön o åskan kommer till osss

Raktajinos
0

*skrattar* Martin lämnade mig och Lizzy på Tånga Hed så jag kunde rasta av henne ordentligt medans han åkte och handlade…

Jösses vad det haglade när han hade åkt! och som namnet säger så var vi på en HED … dvs inget lä någonstans inte ens ett träd utan några små futtiga enar vad det enda vi kund gömma oss bakom, åskade gjorde det oxå så det var ju inte ett lätt beslut att ställa sig under det enda höga som fanns på mils avstånd …. hua! Tur man har en Labbe som inte är rädd för någonting i heeela världen .. förutom kyrkoklockor då ….. :)

LarsiForshaga
0

#9….är Labbe rädd för att gifta sig, hahaha. Skrattande

miapia
0

haha då va du inte glad på din sambo hehe

Annkis54
0

Här i Trollhättan har solen varit framme hela dagen
Kommit några få regndroppar
så håll haglet o skurarna nere hos er tackCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Raktajinos
0

#10 *fniss* eller så ligger det något i det jag funderar på ibland … om hon verkligen inte är satans avkomma :) :)

Raktajinos
0

#11 :) nä verkligen inte .. men jag blev ganska glad när han kom tillbaka …

miapia
0

va tusan  carina nu fick jag haglet ju

vad är detta nu då

Cajza
0

Det verkar som vi sluppit och slipper åska och hagel. Här i södra delen har det regnat mycket på f.m. nu skiner solen men det blåser jättemycket. Vi har bara varit inne och haft  kattbad // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Förlåt YvetteGeneradVi behövde ju lite sol så tänkte vi får ju skicka det åt något håll, vågade inte skicka det t Annki liksom.

Annkis54
0

#17  men det gjorde du ändåFörvånad
först hagel o sen snö
men nu är det lugnt igen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Oj missade jagGeneradSkulle ju hoppat över trollhättan

Paddiz
0

Tack, Carina för att du skickade snön till Annki och inte till oss. Vi här på Perser iFokus kan inte komma och säga att du inte är givmild =O)
/Yvette

EddaM
0

Det regnade när jag vaknade, det var solsken en stund senare och på eftermiddagen så snöade det. Haha, ja idag har det varit väder=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Kittentotts
0

#20 Tack! Jag har annars haft hela paketet, men skickade dem åt lite olika hållSkrattandeNågon rättvisa får det ju ändå vara!

Marita-L
0

Nu öser regnet ner..mysigt men kallt..å det blåser väldigt hårda vindar..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Malin-A
0

här i varberg e d regn/snö o blåst.. =/

IdaJ
0

Här har det varit mulet o grått med lite sol nångång då och då.

KungBores
0

#20 I och våra stackare som igår körde från Södertälje efter Sveraks årsmöte fick möta alla dina små utskick. Blåst, regn, hagel och snö. Dessutom så har du ju orsakat att träd fallit på vägarna bla. Bajabaja Carina :)

Kittentotts
0

#26 Aj Aj så jag ställer till det i ett !

Storm har vi haft här inatt, den vågade jag inte önksa bortSkrattandeHär ligger allt huller om buller ute just nu, ska ut o plocka upp om en stund. Hur gick det för Kung Bore då i Umeå?

KungBores
0

#27 Det är nästa helg jag ska till Umeå! I helgen var det Sveraks årsmöte i Södertälje. Du förresten kan du inte hålla ditt hagel i styr? Jag hade tänkt cykla till jobbet idag men det får jag lägga ner :(

Kittentotts
0

SE där! jag tycker du är ute o flyger i ett runt landetSkrattande

Men vi har inget Hagel nu! Men Cattis klarade av hagel igår, ha ha tur det inte va jag som stog med hund o allt, min gubbe hade ju fått veta han levde med det humör jag har om han lämnat av mig för åka handla o jag stog i en hagel skurSkrattande