Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 289 ggr
Kittentotts
2007-03-18 07:59
0

Godmorgon alla sömntutor

Här sitter jag! Så är det att ha bebis(Kajsa vovve 10 v)men så lugnt o skönt det är ute en söndag kl 6.30 då man vaknar.

Längtar till Sommarmornarna, ta med en kopp kl 6 innan pojken vaknar på altanen, detta är härligt!

Vad är era tankar och mysigast med sommaren?

Leonis
2007-03-18 08:16
0

Här är man uppe redan kl 4 på morgonen, ja skönast på sommaren är väl att man kan ha fönster öppet och att se katterna må bra i solen och få trampa på gröngräs.

Papris
2007-03-18 08:45
0

Godmorgon!

Har man en kurrmaskin som heter Nicke Boy hemma så e det lite svårt att sova, så jag gav upp!!! Det bästa med sommaren är att sätta sig på trappen till altanen hemma hos mamma och bara sitta där en stund en solig sommarmorgon

Dockan
2007-03-18 09:28
0

Räcka ut tunganHär är man ingen sömntuta.Mina tankar om den väntande sommaren är just nu,bara den inte blir så varm som förra,det var olidligt både för människor och djur sen ser jag fram emot besök från Kungsbacka och kanske Kung Bore med som ska till ÖlandFundersam

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
2007-03-18 09:52
0

Vi hoppas med kunna komma ner Kalmar. Kan man få hoppas på detta fungerar nu. Allt beror på Vår lilla Eliza som måste paras nästa gång även om vi hade viljat avstå, men då hon haft en livmodersinflammation redan finns inget annat val. Men vi vill inget annat än Hälsa på Lena(Dockan) i kalmar.

AnnicaK
2007-03-18 12:46
0

Idag har jag sommaren mycket nära då jag just nu håller på att packa ner shorts i massor till min man som bara kommer in för att byta väska då han ska ner till södra Spanien för jobb, just nu är jag väldigt avundsjuk….

Annkis54
2007-03-18 14:47
0

Sommar för mig är när jag o katterna sitter tillsammans i gungar i hammocken under ett stort parasoll. Utanför grinden är en stor badbassäng som JAG kan ligga i o svalka mig
Bredvid växer potatisen o gurkan o tomaterna…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
2007-03-18 20:34
0

Åh gud nu blir jag avundsjuk, måste med ha en bassängGenerad